ההסתדרות לאחר ישיבת החירום: "הגשנו מתווה לראש הממשלה; אם לא יגיעו להסכמה, נתכנס היום לקבלת החלטות"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד קיים ישיבת חירום אמש, ערב הפגנות הענק נגד החקיקה המשפטית בירושלים ובת"א • ההסתדרות הודיעה: "הגשנו מתווה לראש הממשלה. עפ"י הבנתנו, הפערים ניתנים לגישור. אם לא יגיעו לפתרון מוסכם, נתכנס היום בשעה 16:00 לקבלת החלטות בדבר המשך הצעדים"

יו''ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד / צילום: דוברות ההסתדרות
יו''ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד / צילום: דוברות ההסתדרות

בעקבות ישיבת החירום שכינס אתמול (שבת) יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ערב הפגנות הענק נגד החקיקה המשפטית בירושלים ובתל אביב, הוציאה ההסתדרות הודעה המפרטת את צעדיה להמשך.

נתניהו עבר בלילה השתלת קוצב לב וצפוי להגיע להצבעה בכנסת
ההצבעה, המחאות ואיך הבורסה תגיב: ישראל נכנסת ליממה מכרעת

יו״ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ויו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, מסרו כי "בימים האחרונים הגשנו מתווה לראש הממשלה בנימין נתניהו, המוכר גם לראשי האופוזיציה, ועל-פי הבנתנו, הפערים ניתנים לגישור. במקרה שהצדדים לא יגיעו לפתרון מוסכם על-פי הצעתנו, נתכנס היום (א') בשעה 16:00 לקבלת החלטות בדבר המשך הצעדים".

נוסף על כך, נמסר כי "נמשיך לעשות הכול כדי למנוע את הקרע והשיסוע בעם. אנו פועלים גם בשעות אלה אל מול כל הגורמים המעורבים בניסיון להביא בשורה שתאחד את השורות. אין לנו מדינה אחרת, ואנו רואים עין בעין את הסכנה הניצבת לביטחון המדינה.

"נמשיך להעמיד את עצמנו לכל מאמץ שיביא למניעת מלחמת אחים, ערב ט' באב. לא נהסס לפעול מתוך אחריות לביטחון ישראל ולשלמותה. על כולם, משני צדי המתרס, להבין כי אנחנו נמצאים בשעה היסטורית וקריטית לעתיד מדינתנו".