בקסטרו מעוניינים בזכיינות של המותג הבריטי JD sports במקום מוליוב

פגישה בין בעלי קסטרו לנציגי JD מעלה שאלות בנוגע לעתיד ההסכם שנחתם בין הרשת הבריטית למוליוב • אם קסטרו תקבל לידיה את זיכיון JD sports, היא תעמיק את אחיזתה במגרש אופנת הספורט - קטגוריה שמתפתחת בשנים האחרונות

החנות של רשת JD sports, בקרוב ביבוא חדש? / צילום: נדב גארב
החנות של רשת JD sports, בקרוב ביבוא חדש? / צילום: נדב גארב

האם קסטרו בדרך להחליף את MGS של גדעון מוליוב כזכיינית JD sports בישראל? פגישה שנערכה לאחרונה בין בעלי קסטרו לנציגי JD מעלה סימני שאלה בנוגע לעתיד ההסכם שנחתם לפני שנה וחצי בין הרשת הבריטית למוליוב, בעלי ויו"ר קבוצת MGS, בהיקף של 40 מיליון שקל. בקסטרו מכחישים את הדברים.

המתחרה של קרפור בדרך: נחשף מיקום הסניף הראשון של APAR | בלעדי 
מותג משלך: כך זינק חלקם של המפורסמים בשוק המכירות הקמעונאיות 

באפריל 2022 הודיעה קבוצת MGS כי היא מביאה לישראל את JD sports, וכי בכוונתה להקים כ־50 סניפים. עד כה נפתחו שמונה חנויות, בין השאר בראשון לציון, באילת, בנהריה, באשדוד ובדיוטי פרי, כאשר בכל אחת מהן הושקעו מיליוני שקלים. בנוסף מפעילה הקבוצה אתר אינטרנט של הרשת, שבו נמכרים מותגים כמו נייקי, אדידס, וואנס, נורת' פייס וניו באלאנס.

אם קסטרו תקבל לידיה את זיכיון JD sports, היא תעמיק את אחיזתה במגרש אופנת הספורט - קטגוריה שמתפתחת בשנים האחרונות, מאז מגפת הקורונה. בנוסף לכ־110 חנויות קסטרו, הקבוצה מפעילה גם את הרשתות הודיס, אורבניקה, טופ טן, קיקו וקרולינה למקה.

לכל אחת מרשתות הקבוצה יש נוכחות כמעט בכל קניון ומרכז מסחרי בישראל, מה שיוכל לקדם את החדרת המותג JD sports בארץ ולבסס את הקבוצה כאחת השחקניות מול רשתות בינלאומיות שנכנסו לישראל בשנה האחרונה, דוגמת אלו יוגה ולולו למון, ומול דלתא שמרחיבה את פעילות מותג פנטה ריי שפתחה לפני כשנתיים.