חציית קווים נוספת: עוד בכירה בקרפור ישראל עוברת לספאר

לגלובס נודע כי עדי הוד-זלצקבר, עד לפני 3 חודשים מנהלת אגף הכלכלה בקרפור, עוברת למתחרה ספאר ישראל • והיא לא היחידה: לפני כחצי שנה מונתה בת חן לוי, לשעבר פרויקטורית של קרפור בישראל, לסמנכ"לית הפיתוח העסקי של ספאר

סניף של רשת קרפור מול סניף של רשת ספאר / צילום: פנינה בן שלום, shutterstock
סניף של רשת קרפור מול סניף של רשת ספאר / צילום: פנינה בן שלום, shutterstock

חציית קווים נוספת בסקטור רשתות המזון: לגלובס נודע כי עדי הוד-זלצקבר, עד לפני 3 חודשים מנהלת אגף הכלכלה בקרפור ישראל, עוברת למתחרה ספאר ישראל. אתמול (ג') פרסמנו בגלובס כי ספאר צפויה לפתוח את הסניף הראשון בכפר סבא בחודשים הראשונים של 2024. 

ניתוח | המהפכה צרפתית, ההפסדים ישראליים: מה יעלה בגורל קרפור? 
ניתוח | הטעות של רמי לוי, האכזבה של ויקטורי והירידה של שופרסל

הוד-זלצקבר תחל בחודש הקרוב את תפקידה כסמנכ"לית הכספים והכלכלה של ספאר, שעושה את צעדיה הראשונים לקראת ההשקה בישראל ומבססת עצמה כשחקנית מתפתחת בשוק קמעונאות המזון רווי התחרות.

להוד-זלצקבר יש 15 שנות ניסיון בתחום הכספים בקמעונאות מזון, ובין היתר היא שימשה כמנהלת כספים ברשת כמעט חינם. בחודשיים האחרונים מאז עזיבתה את קרפור עבדה הוד-זלצקבר בפרטנר. לאחר תום תקופת אי-התחרות, היא כאמור בדרכה לספאר.

הוד-זלצקבר אינה הבכירה הראשונה שעזבה את קרפור לטובת ספאר. לפני כחצי שנה מונתה בת חן לוי, לשעבר פרויקטורית של קרפור בישראל, לסמנכ"לית הפיתוח העסקי של ספאר. לוי עבדה בקרפור כשמונה חודשים, במהלכם שימשה כפרויקטרית של הרשת בישראל. ללוי יש ניסיון של כ-12 שנים בתחום הפיתוח העסקי וניהול פרויקטים.

מנכ"ל ספאר ישראל, עמית זאב, כיהן כמנכ"ל יינות ביתן בעת הליך הסבתה לקרפור, והיה שותף להליך קבלת הזיכיון להפעלתה בישראל. הוא עזב את החברה על רקע חילוקי דעות מקצועיים, וכחודש וחצי לאחר מכן חתם על הסכם עם ענקית הקמעונאות ספאר.

חודשים מספר לאחר מכן חתם זאב על הסכם נוסף, הפעם עם שופרסל, על-מנת שזו תצטרף כבעלת מניות לתאגיד בשליטתו (80.01% לזאב, 19.9% לשופרסל). זאת בנוסף לפעילותו של זאב להקמת החנויות בישראל ויבוא ושיווק המוצרים תחת המותג הפרטי של ספאר. השותפות עם שופרסל עדיין לא קיבלה את אישור רשות התחרות. 

בספאר סירבו להגיב לידיעה.