מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג ביטל את הגעתו לישראל

בעקבות פרוץ המלחמה, בהנהלת אנבידיה הוחלט לבטל את כנס הבינה המלאכותית שתוכנן לשבוע הבא • בכירים נוספים בחברות בין־לאומיות שתכננו את הגעתם לישראל בשבועות הקרובים ביטלו את תכניותיהם עד יעבור זעם

ג'נסן הואנג, מנכ''ל אנבידיה / צילום: Shutterstock
ג'נסן הואנג, מנכ''ל אנבידיה / צילום: Shutterstock

בעקבות פרוץ המלחמה, התקבלה בשעה האחרונה ההחלטה בהנהלת אנבידיה לבטל את כנס הבינה המלאכותית שתוכנן לשבוע הבא, והמנכ״ל והמייסד ג'נסן הואנג ביטל את הגעתו לישראל. ענקית השבבים תכננה לערוך, לראשונה, כנס טכנולוגי מיוחד להשקות בתחום הבינה המלאכותית, שהיה אמור להיערך בגני התערוכה בתל אביב בשבוע הבא. במהלכו, אמור היה הואנג להכריז הכרזות משמעותיות בתחומי הבינה המלאכותית וגם באשר למרכז הפיתוח הישראלי.

ראיון | גיורא איילנד: אם רוצים אי פעם לראות את החטופים בחיים - זה מה שצריך לעשות 
ההערכות הכלכלנים בעקבות המלחמה בעזה: אלו הסקטורים שייפגעו ואלו שיעלו 

בשלב זה לא מתוכנן אירוע חלופי בארה״ב ולא נודע מה יעלה בגורל ההשקות של ענקית הטכנולוגיה, אך המצב צפוי להשתנות בהתאם לקבלת החלטות נוספת בחברה. אנבידיה היא החברה הבינלאומית הראשונה שהודיעה על שינוי תכניותיה לאירועים שיווקיים בישראל, וככל שנודע, בכירים נוספים בחברות בינלאומיות שתככנו את הגעתם לישראל בשבועות הקרובים ביטלו את תכניותיהם עד יעבור זעם.

ארה״ב איננה ממליצה לאזרחיה לא להגיע לישראל, אך שגרירות ארה״ב בירושלים פרסמה אתמול אזהרה לאזרחיה "להשאר דרוכים ולנקוט בצעדים הנדרשים כדי להגביר את הביטחון והמודעות לאירועים ביטחוניים, כמו התקפות טילים שיכולים להגיע ללא אזהרה״.