ערן וולף, מנכ"ל ומייסד מימון ישיר, פורש אחרי 18 שנים בתפקיד

וולף צפוי לסיים את כהונתו במהלך החודשים הקרובים, וטרם הוחלט על מינוי מחליפו • כצב לעובדים: "את החודשים הקרובים אקדיש בעיקר להתנדבות, ולאחר מכן אצא לדרך עסקית חדשה"

ערן וולף, מנכ''ל מימון ישיר הפורש / צילום: גבע טלמור
ערן וולף, מנכ''ל מימון ישיר הפורש / צילום: גבע טלמור

ערן וולף, מייסד מימון ישיר  ומנכ"ל החברה ב-18 השנים האחרונות, הודיע לדירקטוריון החברה על החלטתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל. 

החופשה בגואה תחכה: כך השפיעה המלחמה על המבצעים של סוכני הביטוח | בדיקת גלובס
רשות התחרות נגד בנק ישראל: "נתן יתרון לבנקים במתן אשראי ופגע בעסקים"
עוזב את איגוד חברות הביטוח: גיא רוטקופף מועמד ליו"ר הראל

וולף הקים את מימון ישיר בשנת 2006 ביחד עם מוקי ודורון שניידמן, בעלי השליטה בקבוצת צור שמיר המחזיקה במימון ישיר. החברה, המתמחה בעיקר באשראי צרכני לרכב, השלימה בשנת 2020 הנפקה בבורסה בתל אביב בשווי של כמיליארד שקל. בדוחות הכספיים שפורסמו לפני מספר ימים, דיווחה החברה על שיפור ברווח הנקי בהשוואה לרבעון הקודם. כמו כן, החברה צופה המשך פוטנציאל צמיחה בתחום הרכב ובתחום המשכנתאות.

וולף צפוי לסיים את כהונתו במהלך החודשים הקרובים, וטרם הוחלט על מינוי מנכ"ל חדש שיחליפו בתפקיד.

וולף שלח מכתב פרידה לכל צוות ההנהלה ועובדי החברה, בו כתב: "מימון ישיר הפכה עבורי לא רק לבית ולמשפחה אהובה, אלא לחלק ממשי בהגדרה האישית שלי, לחלק בלתי נפרד ממה שאני. קשה לי להסביר מהי מימון ישיר עבורי. היום, כאשר אנחנו בפאתי 2024, כמעט 18 שנה אחרי תחילת הקמת החברה, החלטתי, אחרי מחשבה ארוכה, לפרוש מתפקיד מנכ"ל מימון ישיר. את החודשים הקרובים אקדיש בעיקר להתנדבות, ולאחר מכן אצא לדרך עסקית חדשה".

דורון שניידמן, יו"ר מימון ישיר, מסר: "ערן וולף ניהל והוביל את מימון ישיר להישגים משמעותיים במהלך 18 שנות כהונתו. גם בתקופות מורכבות הצליח ערן להפוך משברים להזדמנויות. אנו מבקשים להודות לו על תרומתו המשמעותית וארוכת-השנים לשגשוג הקבוצה ומאחלים לו הצלחה בהמשך המסע"