מהן 10 הסדרות הנצפות ביותר של נטפליקס?

במסגרת דוח חדש של נטפליקס, פורסמה רשימה המסכמת את נתוני הצפייה של ינואר־יוני 2023 • בפעם הראשונה פורסמו גם כמות שעות הצפייה, והאם התוכנית זמינה ברחבי העולם

נטפליקס / צילום: Shutterstock
נטפליקס / צילום: Shutterstock

ענקית הסטרימינג נטפליקס הודיעה השבוע כי תתחיל לפרסם דוח דו־שנתי, שיפרט את התוכניות והסרטים הפופולריים ביותר בפלטפורמה בכל חצי שנה. הדוח הראשון במתכונת זו מסכם את ינואר־יוני 2023, והוא מציג בין היתר את כמות שעות הצפייה, והאם התוכנית זמינה ברחבי העולם. הרשימה המלאה מכילה יותר מ־18 אלף כותרים, ולכן רק אלו שרשמו יותר מ־50 אלף שעות צפייה נכנסים לרשימה.

עד היום נטפליקס סיפקה את רשימת הנצפים ביותר שלה, גם ברמה העולמית וגם לפי מדינות, בחיתוך של שבועות. הדוח הזה מספק מבט רחב יותר על העדפות הצפייה. לפי דיווחים בעולם, פרסום הנתונים הוא בעקבות אחת מנקודות המחלוקת שעלו בשביתה האחרונה של איגוד הכותבים באמריקה, וכעת אולפני הוליווד מחויבים לשתף את הנתונים עם השוק.

 

אז במה צפו הכי הרבה במחצית הראשונה של 2023? במקום הראשון נמצאת "סוכן הלילה" עם יותר מ־812 מיליון שעות צפייה בסך־הכול. במקום השני, העונה השנייה של ג'יני וג'ורג'יה עם 665 מיליון צפיות, ובמקום השלישי העונה הראשונה של תהילת הנקמה עם 623 מיליון צפיות. במקום הרביעי סדרת האימה וונסדיי עם 507 מיליון צפיות, ובמקום החמישי "ברידג'רטון: סיפורה של המלכה שרלוט", עם קצת יותר מ־500 מיליון צפיות.