המניה הישראלית שקיבלה המלצת קנייה שצופה לה זינוק של 70%

חברת התוכנה סימילרווב זוכה למחיר יעד של 10 דולר למניה מג'פריס, הגבוה ב-70% ממחיר המניה בנאסד"ק • בג'פריס מדגישים: "אנחנו מאמינים שהחברה נכנסת לשלב חדש של צמיחה רווחית"

אור עופר, מייסד ומנכ''ל סימילרווב / צילום: איל יצהר
אור עופר, מייסד ומנכ''ל סימילרווב / צילום: איל יצהר

מחיר מניית סימילרווב  אטרקטיבי מכדי להתעלם ממנו, כך מעריכים בבנק ההשקעות ג'פריס. בבנק חוזרים לסקר את המניה בהמלצת "קניה" ובמחיר יעד של 10 דולר, שגבוה ב-70% ממחיר המניה בנאסד"ק.

פאגאיה השלימה גיוס חוב בהיקף של 280 מיליון דולר 
האחים אמיר נגד פז: הצענו ליו"ר החברה 100 מיליון שקל לקיצור אי־התחרות 

חברת התוכנה סימילרווב, בניהולו של המייסד אור עופר, פיתחה פלטפורמה למדידה, בחינה וחיזוי התנהגות של גולשים באינטרנט ובכך מספקת ללקוחות מידע שמסייע להם למשל בשיווק ובמכירות. היא הונפקה לראשונה בנאסד"ק בשנת השיא של הטכנולוגיה 2021 לפי שווי של 1.6 מיליארד דולר, וכמו רוב חברות הטכנולוגיה שהונפקו באותה שנה, איבדה חלק ניכר משוויה ונסחרת כיום בשווי של 458 מיליון דולר אחרי ירידה של 73% במחיר המניה מאז ההנפקה.

למרות התחרות, בג'פריס מעריכים כי סימילרווב תמשוך לקוחות גדולים 

כלכלני ג'פריס מעריכים שיש התייצבות ביסודות הכלכליים של החברה, ולאחר השקת גרסה חדשה של הפלטפורמה ונקיטת אסטרטגיית תמחור מודולרי, הם צופים האצה מחודשת בצמיחת ההכנסות של החברה ב-2024. לדבריהם, "תהליכי המכירה כבר לא מתארכים ונראה שאנחנו כבר קרובים לתחתית".

בג'פריס מזכירים שסימילרווב הציגה לראשונה ברבעון השלישי של 2023 רווח תפעולי (Non-GAAP) לעומת הפסדים תפעוליים קודם לכן. "אנחנו מאמינים שהחברה נכנסת לשלב חדש של צמיחה רווחית", הם כותבים. להערכתם, התזרים החופשי יהפוך לחיובי בשנה זו.

"למרות שסימילרווב פועלת בשוק תחרותי מאוד, היא מספקת מידע ותובנות בהיקף שקשה לחקות", כותבים כלכלני ג'פריס, ומעריכים שהיא תוכל להמשיך למשוך לקוחות גדולים למרות הסביבה המאתגרת. להערכתם, החברה תוכל להשיג צמיחה שנתית ממוצעת (CAGR) בשיעור של 18% בשנים 2023-2026.

נזכיר שב-2022-2023 סימילרווב ביצעה שני סבבי פיטורים, בראשון נפרדה מ-120 עובדים שהיוו 10% ממצבת כוח האדם שלה ובשני פיטרה עוד כ-60 עובדים. סימילרווב צפויה לפרסם את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הרביעי של 2023 והשנה כולה בשבוע הבא. לפי תחזית החברה, ההכנסות יגיעו ל-216.8-217.3 מיליון דולר, צמיחה של כ-12% ביחס ל-2022. התחזית היא להפסד תפעולי שנתי Non-GAAP של 8.6-9.1 מיליון דולר, אך מעבר לתזרים חופשי חיובי ברבעון האחרון של השנה.