מליסרון משקיעה 150 מיליון שקל בהרחבת ושיפוץ הקריון

במסגרת הרחבת הקריון הוגדלו שטחי מסחר, מתווסף חניון בן שלוש קומות שיגדיל את מספר מקומות החנייה לכ־3,000, ונפתחת שדרת חנויות חדשה שתוסיף לקניון כ–4,000 מ"ר מסחרי

קניון עופר הקריון / צילום: עומרי אמסלר
קניון עופר הקריון / צילום: עומרי אמסלר

קניון עופר הקריון מתרחב: חברת מליסרון השקיעה כ־150 מיליון שקל בהגדלת שטח הקניון שבקרית ביאליק, ושיפוץ עשרות חנויות. בשנה האחרונה בוצע מהלך דומה בקניון רמת אביב, שבהרחבתו הושקעו כ־120 מיליון שקל, ובימים אלו עובר קניון עופר פתח תקווה הליכי הרחבה ושיפוץ בהשקעה של כ-100 מיליון שקל.

דיסני הולכת בעקבות נטפליקס, ומציגה פתרון לבעיית שיתוף הסיסמאות
●  מסע רכישות ואקזיט חלומי: הכירו את האחים אמיר, הבעלים המיועדים של שופרסל  

במסגרת הרחבת הקריון הוגדלו שטחי מסחר, מתווסף חניון בן שלוש קומות שיגדיל את מספר מקומות החנייה לכ־3,000, ונפתחת שדרת חנויות חדשה שתוסיף לקניון כ-4,000 מ"ר מסחרי. חלק מהחנויות בשדרה כבר נפתחו, וחלקן ייפתחו בזמן הקרוב. סך השטח המסחרי בקניון יעמוד על כ־65 אלף מ"ר.

300־600 שקל למ"ר

בין החנויות שמתווספות לקריון ניתן למנות מותגים בינלאומיים ומקומיים, כמו סניף דגל של מנגו שיתפרס על פני כ־500 מ"ר, סניף סופר־פארם גאלרי שישתרע על פני 1,100 מ"ר, אורבניקה תפתח סניף דגל שישתרע על פני כ־1500 מ"ר, ומותג משקפי השמש Sunglass Hut יפתח חנות על שטח של 400 מ"ר.

בנוסף, חנות זארה תורחב מ־900 מ"ר ל־2,800 מ"ר, בדומה לסניף ברמת אביב שהוגדל ל־3,000 מ"ר. גם רשת המשביר לצרכן תתרחב ל־3,000 מ"ר. בנוסף לשטחי המסחר, במתחם ישנם שלושה מגדלי משרדים המאכלסים מרכז רפואי של כללית, בית משפט שלום וסניפי בנקים.

התשלום על תוספת זכויות והיטלי השבחה בגין המהלך היה מינורי יחסית, לדברי החברה, מאחר שמדובר במימוש תוכניות תב"ע קיימות. טווח שכר הדירה בקריון רחב, כשיש חנויות שמשלמות כ־300 שקל למ"ר ואחרות יכולות להגיע גם ל־600 שקל למ"ר, בהתאם לגודל החנות, מיקומה והפדיון.

"ההשקעה בעופר הקריון היא חלק מהפעולות שאנו מבצעים במטרה להתאים את הקניונים והמרכזים המסחריים שלנו למגמות העדכניות בעולם, במטרה למקסם את חווית הקנייה והבילוי של הלקוחות", אומר עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנכ"ל פעילות קניוני עופר. "השדרוג משמעותי, הן תמהילית והן חזותית. כיום עוברים בקריון 30 אלף איש ביום, ומאמצע נובמבר אנחנו במגמת עלייה של 10%-16% בפדיונות".

אוגולניק מסביר כי העלייה בפדיונות ובמבקרים נתמכת בין היתר במיעוט הטסים לחו"ל והנופשים באילת, שחרור חלק מחיילי המילואים, והרצון של לא מעט מהצרכנים לצאת ולהתאוורר. "העוגה גדלה, ובסופו של דבר אנשים מחפשים את אלמנט הבילוי והחוויה, והמרכזים האזוריים הגדולים מספקים זאת".