השר בן גביר נפגע בתאונת דרכים: מצבו קל-בינוני

בן גביר הגיע לזירת הפיגוע ברמלה, התראיין וכשעזב את המקום - היה מעורב בתאונת דרכים • רכבו של השר התהפך והוא פונה לטיפול רפואי • לפי עד ראייה: רכב השר חצה באור אדום • ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, מצבם קל-בינוני

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נפצע היום (שישי) באורח קל בתאונת דרכים ברמלה. בן גביר הגיע לזירת הפיגוע בעיר, שבו נפצעה באורח קשה צעירה כבת 18. הוא התראיין לכלי התקשורת, עזב את המקום - ונפצע בתאונת דרכים. לפי טענת אחד מעדי הראייה, רכב השר חצה באור אדום, מה שהוביל לתאונת השרשרת ולהתהפכות הרכב. צוותי מד"א פינו את השר וארבעה אזרחים נוספים לבית החולים אסף הרופא.

לשכת השר לביטחון לאומי עדכנה במצבו של השר. "במהלך הנסיעה מזירת הפיגוע ברמלה, רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר היה מעורב מתאונת דרכים", נכתב בהודעה מטעם הלשכה. "השר בן גביר חש בטוב, בהכרה, ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי". בנוסף לבן גביר, פונו מהזירה לקבלת טיפול רפואי בתו של השר, נהג השר, אחד ממאבטחיו ונהג הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה.

בוחני התנועה של מחוז מּרכז פתחו בבדיקת נסיבות התאונה. מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, עדכן בזירת האירוע: "הפצועים פונו מהזירה. בוחני התנועה של המחוז בוחנים את המקום ונבחן את הנסיבות של המקרה. מוקדם להגיד מה קרה ומה הנסיבות. הכול ייבחן ואנחנו נתחקר את האירוע".

זכי הלר, דובר מד"א, סיפר לחדשות 12: "יש ארבעה פצועים מהתאונה. מצבם הוא קל עד בינוני. כולם בהכרה מלאה עם חבלות יבשות והם פונו לבית החולים".

בחודשים האחרונים התרבו הדיווחים על עבירות תנועה שמבצע רכב השר. בחודש ספטמבר האחרון נחשף ב"כאן" גיליון עבירות התנועה של השר בן גביר. לפי הפרסום, ב-78 מקרים שתועדו בן גביר התעסק בטלפון, נסע באדום ובמהירות מופרזת או נהג בלי רישיון בתוקף. בנוסף, הוא נתפס כ-20 פעמים נוהג בלי חגורה.

בחודש אוגוסט רכב השר היה מעורב בתאונת דרכים נוספת, כשעבר ברמזור אדום בירושלים. בן גביר, ככל הנראה, לא היה בנסיעה מבצעית באותה תקרית, אלא בדרך לריאיון. באותה תאונה נפגע רכב פרטי ולא היו פצועים.

הידיעה פורסמה לראשונה ב-N12