אחרי 25 שנה: שופרסל ורני רהב נפרדים

במסגרת רה-ארגון שעוברת שופרסל אחרי כניסתם של האחים אמיר, החליטה הנהלת החברה להיפרד מהדובר שליווה אותה למעלה משני עשורים • את רהב תחליף ענת פרידמן, שבעבר עבדה במשרדו • רהב: "זכותם המלאה של בעלים להחליף דובר, משום שדוברות זו משרת אמון"

סניף של שופרסל דיל. בעיגול: רני רהב / צילומים: טלי בוגדנובסקי, שלומי יוסף
סניף של שופרסל דיל. בעיגול: רני רהב / צילומים: טלי בוגדנובסקי, שלומי יוסף

אחרי 25 שנות עבודה משותפות, במסגרת רה-ארגון שעוברת שופרסל, החליטה הנהלת החברה להיפרד מהדובר שליווה אותה למעלה משני עשורים. 

טלטלה נוספת בשופרסל: היו"ר יצחק שפירא צפוי לפרוש בשל לחצי משרד הבריאות
בלעדי | רגע אחרי פסח: שופרסל שלחה לכ-100 עובדים מכתבי פיטורים 
לאחר עזיבת הבכירים בשופרסל: האחים אמיר בשורת מינויים להנהלת הקבוצה

לא מדובר בעזיבה משמעותית ראשונה מאז השתלטו האחים שלומי ויוסי אמיר על שופרסל, אולם כן בעזיבת התפקיד ארוך-השנים ביותר: אחרי עזיבתם של איציק אברכהן ואורי וטרמן, יו"ר ומנכל הקבוצה, ומינוי האחים יוסי ושלומי אמיר למנכ"לים משותפים, נרשמו בחודשיים האחרונים עזיבות, בין היתר של טלי תובל, סמנכ"לית התקשורת התאגידית בשופרסל שקודם לכן כיהנה כסמנכ"לית במשרדו של רהב; סמנכ"לית משאבי האנוש וחברת ההנהלה, עינת מנחם-אמיתי; שי ורדי, סמנכ"ל מערכות מידע; וניצן גולדברג, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק ברשת. 

בהמשך שלחה שופרסל מיילים עם הזמנה לשימועים לפני פיטורים לכ-100 עובדים, במסגרת הליך התייעלות של החברה. כעת נפרדים האחים אמיר גם מרהב.

את רהב תחליף ענת פרידמן, שבעבר עבדה במשרדו, ומשרדה מלווה את האחים אמיר מספר שנים, עוד כשהיו בעלי פרשמרקט. 

"25 שנים נפלאות" 

מרני רהב נמסר: "לאחר 25 שנה כדובר חברת שופרסל, תחת ארבעה מנכלים, חמישה יושבי-ראש ושלושה בעלים, אסיים ב-31 לחודש את תפקידי, וזאת משום שהבעלים החדשים של שופרסל החליטו על רה-ארגון בנושא תקשורת.

"ברצוני להודות לשופרסל על 25 שנים נפלאות. לרהב תקשורת יש 180 לקוחות, ואנו הכנו את עצמנו מבעוד מועד לסיום ההתקשרות וקלטנו בחודש האחרון שני לקוחות חדשים, על-מנת שהחברה לא תרגיש את השינוי".

רהב הוסיף ואמר: "זכותם המלאה של בעלים להחליף דובר, משום שדוברות זו משרת אמון, וכל בעל שליטה רשאי ויכול להחליף את הדובר. אני מאחל הצלחה מלאה לבעלים החדשים של שופרסל".

משופרסל נמסר בתגובה: "לאחר שנים רבות בהן שימש רני רהב כדובר שופרסל, הוחלט להפסיק את ההתקשרות עמו במסגרת רה-ארגון. אנו מאחלים לו בהצלחה רבה".