חברת אל על הודיעה היום (ב') על מינויה של מיכל גרסטלר לראש מערך התקשורת וקשרי הממשל של החברה.
● קרן פימי מכרה מניות מנועי בית שמש ב-178 מיליון שקל. אלה הרוכשים
● החות'ים ועלייה בביקושים הקפיצו את מחירי התובלה בים - וצים מרוויחה
גרסטלר, בת 39, נשואה ואם לשלושה, התחילה את דרכה בחטיבת דובר צה"ל, ולאחר מכן שימשה בתפקידים בכנסת ובממשלה, בהם דוברת יו"ר הקואליציה, דוברת שר התיירות וראש המטה של יו"ר הכנסת.
בשנים האחרונות גרסטלר חיה בארה"ב, שם כיהנה כראש מטה המשלחת הישראלית לאו"ם וראש המטה של השגריר לאו"ם ולארה"ב. לאחר ארבע שנות שליחות דיפלומטית, תשוב גרסטלר לישראל ותיכנס לתפקידה החדש בחברת אל על בספטמבר הקרוב.
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, ציין: "אנחנו מברכים על הצטרפותה של מיכל לתפקיד. הניסיון והכישורים שלה יתרמו רבות לחברה, ותוך שיתוף פעולה עם הצוות, נצליח להשיג הישגים משמעותיים נוספים".
רווחי שיא בדוחות הרבעוניים של אל על
ההודעה על המינוי מגיעה זמן קצר לאחר פרסום הדוחות הכספיים של אל על מהרבעון האחרון, שהעידו על רווחי שיא והכנסה גבוהה מתמיד על כל נוסע: הרווח הרבעוני עומד על 147.4 מיליון דולר, זינוק של פי 2.5 ברווח ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, אז הרווח של החברה עמד על 58.9 מיליון דולר. מהדו"ח עלה גם כי ההכנסה למושב (RASK) עלתה ב-24% ביחס לרבעון המקביל.
אל על נמצאת בתקופה האחרונה תחת בדיקה של רשות התחרות, במטרה לבדוק אם הייתה הפרה של שימוש במחיר 'לא הוגן' ברקע הטענות לעליית המחירים הדרמטית. באל על טענו אז כי התערבו במערכות על מנת להפחית את מחירי הטיסות והגבילו את מחירי המקסימום שגובים על כל טיסה. אולם גם היום עולות טענות רבות בקרב נוסעי החברה בנוגע למחירים שהאמירו ביחס לתקופות המקבילות אשתקד. כך למשל מנתוני אופיר טורס עולה כי מחיר ממוצע לטיסה הלוך חזור לניו יורק בספטמבר הקרוב עומד על 1759 דולר, לעומת התקופה המקבילה אשתקד אז מחיר כרטיס עלה 1430 דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.