בזק משלבת AI כדי לזהות תקלות באופן אוטומטי ברשת האינטרנט שלכם

הכלי המרכזי החדש הוא מערכת תיקון תקלות אוטומטי שתוטמע בנתבים החכמים של בזק • המערכת תוכל לבצע ניתוח ברשת הביתית ובמכשירים המחוברים, ותתקן תקלות באופן אוטומטי ללא התערבות של גורם אנושי

נתב של בזק / צילום: יח''צ
נתב של בזק / צילום: יח''צ

חברת בזק מעדכנת על מספר פיצ'רים חדשים לרשת האינטרנט מבוססי בינה מלאכותית, ובכך מצטרפת לשילוב יכולות AI בעבודת החברה ועבור הצרכנים.

3 תובנות מהדוחות של ענקיות הטק שפיזרו אופטימיות מפתיעה בשווקים
העדכון האחרון של ChatGPT הרגיז משתמשים. עכשיו החברה מסירה אותו

בזק, בדומה לשאר חברות האינטרנט שחוטפות ביקורת על תקלות בסיבים או על שירות הלקוחות, מצפה כי היכולות החדשות ישפרו לצרכנים את חוויית השירות והגלישה ויאפשרו טיפול מהיר בתקלות שיתרחשו.

הכלי המרכזי החדש הוא מערכת תיקון תקלות אוטומטי שתוטמע בנתבים החכמים של בזק. המערכת תוכל לבצע ניתוח ברשת הביתית ובמכשירים המחוברים, ותתקן תקלות באופן אוטומטי ללא התערבות של גורם אנושי. כך, אם המערכת תזהה ירידה באיכות הקליטה, היא תחל בפתיחת קריאה לתיקון התקלה, ובין היתר תחליף תדר Wifi במכשיר מסוים או תחליף ערוץ לשיפור הקליטה.

פיצ'רים חדשים נוספים הם מנגנון לקביעת ציון ברשת האינטרנט, שישקף את האיכות של הרשת ושל כל המכשירים המחוברים בזמן נתון. ציון זה יהווה בסיס לתיקונים אוטומטיים של תקלות שנוגעות לחיבוריות, ואף אמור לספק מידע לחברה ולנציגי השירות, כך שיהיה אפשר להציג תובנות ודרכים שיסייעו בפתרון התקלות.

פיצ'ר עתידי נוסף שעתיד להצטרף לשירות הוא בוט AI קולי שפותח עם חברת Wonderful, במטרה להתאים את המענה לצרכן - בהתאם למינו, לקצב ולטון הדיבור. הבוט עתיד לספק תיאום טכנאי במקרה הצורך ולחסוך את ההמתנה לנציג האנושי.