חברת התשתיות יפה-נוף, בראשות אודי אדמתי, החליטה לפני מספר ימים להקים ועדה מיוחדת של הדירקטוריון, שתדון במיזוג בין יפה-נוף לבין השלוחה החיפנית של נתיבי איילון, נתיבי כרמל. נודע, כי בראש הוועדה יעמוד דירקטור ביפה-נוף, משה בר-אילן, לשעבר מנכ"ל בתי הזיקוק.
חברת יפה-נוף היא חברה עירונית, בבעלות עיריית חיפה, והיא אחראית על תקציב הפיתוח והתשתיות של העירייה. כיום, תקציב החברה הוא כ-50 מיליון שקל.
בעקבות המיזוג עם נתיבי כרמל, שתוצא מתוך נתיבי איילון, יגדל תקציב יפה-נוף לכ-200 מיליון שקל. במקביל, מינה הדירקטוריון ועדה נוספת, לחיפוש מנכ"ל לחברה הממוזגת. בראש ועדת הדירקטוריון עומד יו"ר דירקטוריון יפה-נוף, אדמתי.
אחרי סיום תפקידו של דורון בלשה, כמנכ"ל נתיבי איילון, לפני כשבועיים, פורסם, כי בלשה הוא מועמדו של ראש עיריית חיפה, עמרם מצנע, לתפקיד מנכ"ל החברה הממוזגת. השבוע פירסמה חברת יפה-נוף מיכרז פומבי לבחירת מנכ"ל, וידוע על מועמדים רבים המתכוונים להגיש מועמדותם.
אדמתי אמר ל"גלובס", כי "בלשה הוא בהחלט מועמד טוב, אבל המינוי לא מונח בכיסו. אנחנו נקיים הליך בחירה מסודר, בעקבות פירסום המיכרז הפומבי".
לאדמתי הובטח על ידי מצנע, כי ימשיך לכהן כיו"ר החברה הממוזגת, גם אחרי הבחירות המוניציפליות הקרובות, בהנחה שמצנע ייבחר שוב לתפקיד ראש העיר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.