3 משרדים עלו לשלב הסופי במיכרז איי.סי.פי

התקציב: 1.5-2 מיליון דולר * המשרדים הם: גיתם BBDO, שלמור-אבנון-עמיחי ופוגל-לוין

שלושה משרדי פרסום עלו לשלב הסופי במיכרז על תקציב הפרסום של חברת התוכניות של הכבלים איי.סי.פי שיעמוד על סכום שבין 1.5 ל-2 מיליון דולר. השלושה הם גיתם BBDO, שלמור-אבנון-עמיחי, ופוגל-לוין.

שלושת המשרדים נקראו, על פי ההליך שנקבע מראש, להציג פרזנטציות בנות שעה בפני הנהלת איי.סי.פי: יוסי דואר, מנכ"ל תבל; ראובן אביטל, נשיא מת"ב; משה רונן, מנכ"ל ערוצי זהב; חגי שפר, מנכ"ל עידן; מנחם אקרמן, מנכ"ל גוונים; ויוסי עוזרד, מנכ"ל איי.סי.פי.

הליך בחירת המשרדים כלל בדיקת עשרה משרדי פרסום. מתוכם נבחרו לעלות לשלב הגמר: טמיר-כהן, אריאלי, גיתם BBDO, פוגל-לוין, המשרד שמטפל זה 6 שנים בתקציב איי.סי.פי, ושלמור-אבנון-עמיחי. משרדים אלה התבקשו להכין פרזנטציות במסגרת מיכרז פורמאלי.

קיום המיכרז קשור לכניסתו לתפקיד של המנכ"ל החדש, יוסי עוזרד, שעומד לבצע שינויים בפעילות החברה. השינויים בפורמט הפעילות של איי.סי פי, במסגרת יחול גידול משמעותי במכסת הפקות המקור, כ-300 שעות שהחברה תשבץ בתוכניות. זאת, לעומת המצב הקודם, שבו היו ההפקות בידי חברות הכבלים, ואילו איי.סי.פי עסקה ברכישה, שיבוץ ותכנון.

בין הפרוייקטים הפרסומיים בהם טיפל בשנים האחרונות פוגל-לוין עבור איי. סי. פי, נמנים קמפיין תדמיתי לתוכניות "אתה לא יודע מה אתה מפסיד", וכן קמפיינים ספציפיים ל"כדור פורח", "אנטונלה", "דוגמניות בע"מ", "הכיתה המעופפת" וקמפיין לערוץ הסרטים "4 פריים". «ורד שרון-ריבלין «3 משרדים עלו לשלב הסופי במיכרז איי.סי.פי «התקציב: 1.5-2 מיליון דולר * המשרדים הם: גיתם BBDO, שלמור-אבנון-עמיחי ופוגל-לוין