אביב גלעדי, יועץ התקשורת של דיסקונט השקעות

לפני כחודשיים הקימו גלעדי ודסק"ש מיזם משותף לבחינת השקעות בעיסקי תקשורת ובידור

החלטה אסטרטגית שהתקבלה בקבוצת דיסקונט השקעות לפני מספר חודשים, תורגמה אתמול לעיסקה בה הרחיבה הקבוצה את חשיפתה לענף התקשורת - הן באמצעות רכישת הבעלות בחברת הטלוויזיה בכבלים, גוונים, והן דרך שליש ממניות עיתון העסקים גלובס.

את ההחלטה קיבלו יו"ר הדירקטוריון של דסק"ש, אודי רקנאטי, ומנכ"ל החברה, דב תדמור. יישומה בשטח עובר דרך משרדי "אביב גלעדי הפקות", ספק הפקות הטלוויזיה ופירסומת הגדול ביותר לערוץ 2 המסחרי.

על פי תוכניות המיזם המשותף, תרחיב דסק"ש את השקעותיה בענף התקשורת הבידורית, דרך השקעה בחברות טלוויזיה בכבלים, עיתונות, פירסום, ערוצי שידור ברדיו ובטלוויזיה, וחברות תקליטים. עד כה, לא ניתן פירסום להחלטה זו של דסק"ש, שהתקבלה מתוך הערכה כי מדובר בתחום אסטרטגי לגבי הקבוצה.

עד כה, היתה השקעתה של דסק"ש בעיסקי התקשורת הבידורית, מוגבלת למניות חברת הטלוויזיה בכבלים תבל. אם תממש תבל את האופציה שניתנה לה ע"י חברת הכבלים האמריקנית מקולוראדו כייבל-טל, תוסיף דסק"ש שליטה עקיפה בחברת טלוויזיה בכבלים נוספת, גוונים, ובעיתון גלובס.

לאביב גלעדי, שפע של קשרים העשויים להעמיק בעתיד את מעורבותה של דסק"ש בתעשיית הזוהר: הוא הבעלים של תוכניות הטלוויזיה "ראשון בבידור" (דודו טופז), "בשידור חי" (דן שילון) ו"זהו זה". חברת POV של גלעדי היא ספקית שידורי הפירסומת העיקרית לערוץ השני. גלעדי מחזיק גם ב-%25 ממניות ערוץ הספורט, בזכויות לשידורי הכדורסל מליגת ה-N.B.A ב-%2.5 ממניות חברת תיא השקעות, בעלת השליטה באולפני הרצליה והאולפנים המאוחדים, וכן עוסקת בייצוג שחקנים ואמנים. «שי שלו «אביב גלעדי, יועץ התקשורת של דיסקונט השקעות «לפני כחודשיים הקימו גלעדי ודסק"ש מיזם משותף לבחינת השקעות בעיסקי תקשורת ובידור «שי שלו «אביב גלעדי, יועץ התקשורת של דיסקונט השקעות «לפני כחודשיים הקימו גלעדי ודסק"ש מיזם משותף לבחינת השקעות בעיסקי תקשורת ובידור