טירונות ב-3 מיליון שקל

רשת השקיעה כ-3 מיליון שקל בהפקת ופירסום הסידרה החדשה "טירונות". תעלה בסוף אפריל

רשת, זכיינית ערוץ 2, השקיעה כ-3 מיליון שקל בהפקת 6 הפרקים הראשונים של הסדרה "טירונות", ובפירסום הסדרה. "טירונות" של האחים ברבש תעלה לאוויר ב-24 באפריל 98'. הסדרה משובצת לרצועת שידור חדשה עבור סדרות מסוגה, ימי ו' בפריים-טיים (בשעה 21:50).

"טירונות" מבשרת את השינוי שעורכת רשת בפרוגרמינג שלה בימי ו'. במסגרתו, "זהו זה בשידור חי" יורדת מהאוויר, ותוחלף בסוף מאי על-ידי מירב מיכאלי, שתגיש תוכנית בידור חדשה. ככל הנראה, מיכאלי תשדר עד לעונת החורף, בה תוחלף על-ידי דן שילון.

מבחינה שיווקית, הסדרה החדשה אמורה להשתבץ אחרי תוכנית הבידור המרכזית, ולמתוח בכך את הצפייה המשפחתית (מכניסת הפירסומות) מעבר לשעה 22:00, שהיא גבול הצפייה המשפחתית בימי חול.

יצויין כי ב-1 במאי יועבר זיכיון השידורים בשבת מרשת לטלעד.

שינוי נוסף, כאמור, ייערך בשידורי החורף (עונת 98'-99'), עם חזרתו מחופשה של דן שילון. כפי שפורסם, מתנהלים מגעים נמרצים בין ראשי רשת לשילון על מעבר שלו מימי ג' לימי ו'. כזכור, משובצת לימי ג' החל מאוקטובר תוכנית האקטואליה החדשה של נסים משעל.

מנהל השיווק של רשת, עודד קרן, מסר כי הנושא עדיין לא סגור עם שילון, אם כי סביר ששילון יעבור לימי ו'. בשלב זה, מסר קרן, בסוף יוני יורד שילון לחופשת קיץ, וחוזר בספטמבר.

"טירונות" מופקת אצל מוביט של מיכאל שרפשטיין ועמיתן מנלזון; תסריט - בני ברבש; בימאי - אורי ברבש; צלם ראשי - רמי אגמי; עורכת ראשית - טובה אשר. כאמור, עד עתה הופקו 6 פרקים, בני שעה כל אחד. בימים אלה החלה עבודת ההפקה על שישה פרקים נוספים. במקביל, הפיקה מחלקת הפרומואים של רשת שמונה קדימונים לסדרה, שישודרו כ-300 פעם.

"טירונות" עוסקת, כמתבקש, בצבא ובצעירים המתגייסים לצבא, מערכות היחסים בינם לבין עצמם, בינם לבין משפחותיהם ובינם לבין חברותיהם. במרכז הסדרה 8 דמויות ראשיות, ודמויות משנה שסיפוריהן האפיזודליים משתלבים אחד בשני. הציר המרכזי של הסיפור הוא טירונות בגבעתי, וההתרחשויות בבתי המתגייסים.«מאת אביבה קרול«טירונות ב-3 מיליון שקל«רשת השקיעה כ-3 מיליון שקל בהפקת ופירסום הסידרה החדשה "טירונות". תעלה בסוף אפריל«מאת אביבה קרול«טירונות ב-3 מיליון שקל«רשת השקיעה כ-3 מיליון שקל בהפקת ופירסום הסידרה החדשה "טירונות". תעלה בסוף אפרי