מותגים "מחר ולנצח"

הסרט החדש מסידרת ג'יימס בונד הוא, ככל הנראה, מכונת הפירסום המשוכללת ביותר שהפיקה הוליווד מעודה

הסרט החדש מסידרת ג'יימס בונד, "מחר ולנצח", שובר שיאים חדשים בכל הקשור בפירסום סמוי. כולם מרוויחים: המפרסמים - שקושרים את שמם בסרט שהוא כבר מותג, ואולפני מטרו-גולדווין מאייר - שסירטם זוכה לקידום גלובלי נרחב ולמיליוני דולרים של דמי חסות.

היינקן חשפה לא מכבר את מסע הקידום העולמי שלה ל"מחר ולנצח", למרות שהסרט לא ייצא לאקרנים לפני אמצע דצמבר. דמותו של הסוכן הבדיוני, שמגולם על-ידי פירס ברוסנן, תופיע בנקודות מכירה של היינקן בעולם כולו החל מחציו השני של חודש נובמבר ועד סוף 97'. המבצע הוא חלק מנסיונה של החברה לקדם את תדמיתה באמצעות עולם הבידור.

אין זו הפעם הראשונה שהיינקן רוכשת פירסומת סמוייה בסרטים. אולם הפעם תופס המותג מקום מרכזי בחזית המפרסמים, בסרט שנכונה לו חשיפה בסדר גודל כמעט חסר תקדים.

למרות שהמקום שתתפוס היינקן בסרט ייקבע בסופו של דבר על שולחן העריכה, כבר מובטחת למותג סצינה מרכזית אחת, שבה מתרסק סוכן מספר 007 אל תוך משאית של היינקן.

לצד מוצרים אחרים לקידום מכירות הקשורים בסרט, שוקדת עתה החברה על פיתוח קטלוג לחגים, המציע גימיקים אלקטרוניים שהמותג היינקן מוטבע עליהם.

משווקים אחרים שהודיעו על רכישת פירסומות סמויות ב"מחר ולנצח" כוללים את אוויס, ב.מ.וו צפון אמריקה, אריקסון - טלפונים סלולריים, וודקה סמירנוף, לוריאל וחברת ויזה הבינלאומית. חברת המחשבים "גייטווי 2000" מצויה גם היא במו"מ עם אולפני אמ.ג'י.אם להשתתפותה בסרט, אולם הפרטים עדיין לא סוכמו.

נראה כי מעלליו הנוכחיים של הסוכן האתלטי והאלמותי יהוו סימן דרך בברית שכרתה הוליווד עם עולם הפירסום. « «מותגים "מחר ולנצח" «הסרט החדש מסידרת ג'יימס בונד הוא, ככל הנראה, מכונת הפירסום המשוכללת ביותר שהפיקה הוליווד מעודה