מיוני: מהדורה עברית של ה"נשיונל ג'יאוגרפיק"

לא צפוי להערך מכרז על תקציב הפרסום של המהדורה העברית של הנשיונל ג'יאוגרפיק, אשר מוערך בכ-400 אלף דולר, כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי משרד הפירסום שייבחר בימים הקרובים, אינו צפוי להיות אחד ממשרדי הפירסום הקשורים ב"מעריב" או "הד ארצי", השותפים בפרוייקט, אלא משרד אחר אשר ייבחר ע"י אייל קן, מנכ"ל "מעריב" כתבי עת, ומיקי טוניס, מנכ"ל הד ארצי.

המהדורה הראשונה של ה"נשיונל ג'יאוגרפיק" בעברית צפויה לצאת לאור בתחילת יוני, בתפוצה של 50 אלף עותקים. במהלך אפריל יופצו 10 אלפים גיליונות של "מהדורת האפס" למפרסמים, פירסומאים וגופי תקשורת.

במהדורה העברית של הירחון הנפוץ (9 מיליון עותקים בחודש בעולם), העוסק בתחומי הטבע והגיאוגרפיה, יושמו הדגשים על נושאים מקומיים הנכללים בתחום עיסוקו של הירחון, בנוסף לתרגום כתבות מהירחון העולמי. לעורכת הירחון מונתה דפנה רז, לשעבר סמנכ"ל ב"ג'רוסלם פוסט".

המיזם המשותף של הד ארצי ומעריב כתבי עת, המחזיקים כל אחד בכ-%50 ממניות הפרוייקט, נולד מהקשר של חברת הד ארצי עם נשיונל ג'יאוגרפיק, במסגרתו מפיצה הד ארצי זה כ-7 שנים את קלטות הוידיאו והמולטימדיה של נשיונל ג'יאוגרפיק.

במסגרת האסטרטגיה העיסקית העולמית של הירחון, המצטרפים למנוייו נהנים גם מפעיליות אחרות אשר מארגן הירחון. מותר להניח כי גם בארץ יוכלו מנויי העיתון להצטרף למועדוני חברים או להצטרף לפעיליות מסוג דומה שיאורגנו בארץ. סקר מכון גיאוקרטוגרפיה ל"גלובס" :«מאת אסנת כותן«מיוני: מהדורה עברית של ה"נשיונל ג'יאוגרפיק"««מאת אסנת כותן«מיוני: מהדורה עברית של ה"נשיונל ג'יאוגרפיק"