נטוויז'ן רכשה את פעילות נטמדיה תמורת %3 מנטוויז'ן ו-250 אלף דולר

העיסקה אינה כוללת את פעילות חברת NetCreature, המתמחה בבניית אתרי אינטרנט

חברת האינטרנט נטוויז'ן, בבעלות החברות אלרון ונטמנג', חתמה אתמול (ד') על הסכם לרכישת פעילות חברת האינטרנט המתחרה נטמדיה. במסגרת העיסקה, ימונה מנכ"ל נטמדיה, שלום מנורה, לסמנכ"ל בנטוויז'ן, המנוהלת על ידי רות אלון. נטמדיה, הנשלטת על ידי מנורה ואביו, תקבל %3 מנטוויז'ן ו250 אלף דולר במזומן.

לנטוויז'ן, שהיא חברת האינטרנט הגדולה בישראל, יש עתה כ-45 אלף מנויים ואילו לנטמדיה - כ-5,000 מנויים.

ל"גלובס" נודע, כי הסיבה העיקרית לרכישת נטמדיה היא הצורך של נטוויז'ן בגיוס כוח אדם איכותי. במסגרת מגמה זו, ישמש סמנכ"ל המחקר והפיתוח של נטמדיה, מרק גזית, בתפקיד דומה בנטוויז'ן.

נטוויז'ן דיווחה לאחרונה על הפסד של 2 מיליון דולר ב-1996, למרות הגידול במצבת המנויים שלה והיותה חברת האינטרנט המובילה בישראל. ההסבר הוא שהחברה לא הגיעה עדיין לנקודת האיזון מבחינת כמות המנויים הדרושים לכיסוי עלויות הפעלת הרשת. בחברה צופים שהחברה תגיע לכך במהלך 1997.

ל"גלובס" נודע, כי העסקה אינה כוללת את פעילות חברת NetCreature, השייכת לנטמדיה ומתמחה בבניית אתרי אינטרנט לארגונים. אחד האתרים המפורסמים שבנתה הוא אתר הכנסת. נטמדיה רכשה את NetCreature בדצמבר 1996 מחברת אקסנט. פעילות החברה לא תעבור לנטוויז'ן מאחר ולה יש חברה בת בשם סייט-וויז'ן, העוסקת אף היא בבניית אתרי אינטרנט. «מאת אפי לנדאו «נטוויז'ן רכשה את פעילות נטמדיה תמורת %3 מנטוויז'ן ו-250 אלף דולר «העיסקה אינה כוללת את פעילות חברת NetCreature, המתמחה בבניית אתרי אינטרנט