סיטונאית התיירות השווייצרית קוואני הפסיקה לשווק חבילות תיור לאילת

מותחת ביקורת קשה על השירותים בעיר ומחיריהם

סיטונאית התיירות השוויצרית קוואני (KOUNI) ביטלה את טיסת השכר השבועית שלה לאילת, והעבירה אותה ללוקסור במצרים, בגלל המצב הבטחוני והמחירים הגבוהים באילת. הטיסה המתוכננת אמורה היתה להתחיל בנובמבר ולהימשך עד סוף אפריל, במטוס של חברת השכר TEA, שכולל 160 מושבים.

במכתב שהעביר מנהל קוואני בציריך לנציגו בארץ, הוא הסביר, כי לא הצליח למכור את אילת, וכי הדרישה לחופשות במצרים גדולה מאוד. לדבריו, קוואני טרם החליטה אם להוציא את ישראל מחברות התיירות שלה, ובכל מקרה מיקום ישראל יצומצם מ-14 עמודים ל-6 עמודים בלבד.

השווייצרים מתלוננים על הבנייה המתמשכת באיזור המלונות באילת, על לכלוך בעיר, על מחירי האקסטרות (ארוחות ערב במלונות ובמסעדות), השתייה ושירותי הספורט, ועל העדר מקומות בילוי ומועדוני לילה מחוץ למלונות.

במקביל, הוסיפה חברת התיירות האנגלית תומפסון טיסה שבועית שלישית מאנגליה לאילת. תומפסון כבר מפעילה שתי טיסות שבועיות ממנצ'סטר ומלונדון לשדה עובדה באילת. הטיסה השלישית החלה השבוע ותפעל עד סוף אפריל, בימי ב' מלוטון לאילת. הטיסה היא במטוסי אייר בריטניה, שבבעלות תומפסון. בטיסה 280 מקומות, והתיירים מגיעים לחבילות בנות 7 או 14 לילות. «מאת אביבה קרול «סיטונאית התיירות השווייצרית קוואני הפסיקה לשווק חבילות תיור לאילת «מותחת ביקורת קשה על השירותים בעיר ומחיריהם