פיצה-האט תמכור ארוחות פסטה לבית

חברת פיצה-האט, רשת הפיצריות הגדולה בארה"ב, מתכננת מתקפה על שוק ארוחות הערב. במסגרת שלב זה במיצוב מחדש של החברה, החברה מתכננת להוציא לשוק 6-4 ארוחות פסטה. תקציב המיצוב מחדש של פיצה-האט מגיע ל-200 מיליון דולר.

פיצה-האט ערכה כבר מבחנים לפסטות שלה ב-12 שווקים מקומיים בארה"ב. סוכנות הפירסום של הרשת, BBDO, יצרה קמפיין לקו החדש, שמוצריו יימכרו ב-6-4 דולר לארוחה.

נראה שהנהלת פיצה-האט זקוקה למוצר חדש שישפר את עסקיה של החברה. העיתוי הנוכחי, לקראת פיצול חברת האם פפסיקו ל-3 חברות - משקאות, חטיפים ומזון מהיר (פיצה-האט, טאקו-בל וקנטאקי פרייד צ'יקן) - נראה מתאים.

השיפור בעסקים דרוש במיוחד לאחר שהיקף ההכנסות של פיצה-האט (ללא מסעדות חדשות) ירד ב-%4 ב-96', והירידה עוד החריפה ל-%8 ברבעון הראשון של 97', בהשוואה לרבעון הראשון ב-96'. לאור ירידה זו, מבקשת ההנהלה לפתח מוצר חדש, שיחזור על ההצלחה של ה"צ'יז קראסט" - הפיצה ששולי הבצק שלה מלאים בגבינה. « «פיצה-האט תמכור ארוחות פסטה לבית «