קווי הייצור של דימונה טקסטיל יימכרו ליצרנית ממצרים תמורת 2.5 מיליון דולר

שווי הקווים הוערך ב-1.5 מיליון ד' * עשרות גופים מהמזרח הרחוק, אירופה, ישראל, מצרים וירדן הגישו הצעות

הציוד וקווי הייצור של מפעל דימונה טקסטיל, שהיה בבעלותם של עודד גולד ושלמה וחניש, יפורקו, ויימכרו לקבוצה תעשייתית גדולה ממצרים, העוסקת בייצור מוצרי טקסטיל. היקף המכירה יעמוד על 2.5 מיליון דולר. ההחלטה על כך נתקבלה, לאחר שהמפרק הזמני של החברה, עו"ד אילן שביט, בחר בהצעתה של הקבוצה המצרית, מתוך עשרות גופים שהגישו הצעות רכישה.

שביט פעל לקבל הצעות רכישה מתעשייני טקסטיל בארץ, אך ללא הצלחה. עקב כך, הוא החליט לפרק את כל קווי ומערך הייצור של המפעל, ולמכור אותם במיכרז בינלאומי. לדבריו, בשל מצבו הקשה של ענף הטקסטיל בארץ, לא ניתן היה לקבל הצעות בעלות כדאיות כלכלית להמשך הפעלתו של המפעל.

על פי הערכות כלכלנים, קווי הייצור הוערכו בכ-1.5 מיליון ד'. הצעות רכישה הוגשו על ידי קבוצות מהמזרח הרחוק, אירופה, ישראל וירדן ומצרים.

לדברי שביט, הוא החליט לקבל את הצעת המצרים, לאחר שהיתה הקרובה ביותר לאומדן השווי שהוכן לצורך המיכרז. בסוף השבוע האחרון הגיעו נציגי הקבוצה המצרית לחתימת הסכם הרכישה. במהלך הימים הקרובים יגיש שביט בקשה לבית המשפט לאישור מכירת הציוד, ולאחריה יפורק הציוד ויוצא למצרים. «מאת גדי גולן «קווי הייצור של דימונה טקסטיל יימכרו ליצרנית ממצרים תמורת 2.5 מיליון דולר «שווי הקווים הוערך ב-1.5 מיליון ד' * עשרות גופים מהמזרח הרחוק, אירופה, ישראל, מצרים וירדן הגישו הצעות «מאת גדי גולן «קווי הייצור של דימונה טקסטיל יימכרו ליצרנית ממצרים תמורת 2.5 מיליון דולר «שווי הקווים הוערך ב-1.5 מיליון ד' * עשרות גופים מהמזרח הרחוק, אירופה, ישראל, מצרים וירדן הגישו הצעות