מקום ראשון לסרטון RC קולה בלונדון

משרד הפרסום ראובני-פרידן זכה השבוע במקום הראשון בתחרות הפרסום הבינלאומית למזון ומשקאות FOOD AND BEVERAGE) FAB), שהתקיימה בלונדון. סרטון "הילדים ומכונת השתיה" של RC קולה, שהוכן עבור יפאורה תבורי, זכה בפרס הראשון בקטגוריית משקאות קלים. את הסרט ביימה נירית ירון.

נציגי ראובני-פרידן, מנהלת הטלוויזיה מישל קרמרמן, והסופרווייזר אורלי עמר, קיבלו את הפרס במעמד מאות מפרסמים ופרסומאים מרחבי העולם.

הסרטון ממשיך את הקו הפרסומי המבוסס על השוואה מול המתחרים, שאימצה יפאורה עם החדרת המותג לשוק הישראלי ב-95'. הוא מציג ילד מטפס על פחית קוקה קולה ופחית פפסי קולה, כדי להגיע לפחית RC קולה, הנחשקת על ידי חברתו.

ורד שרון-ריבלין