ערוץ האופנה (FTV), בבעלות איש העסקים הצרפתי אדם ליסובסקי, יפתח בארץ רשת בתי קפה שייקראו "פאשן טי.וי קפה" (FASHION T.V CAFE). ההשקעה הראשונית בהקמת הרשת תעמוד על כ-3 מיליון דולר.
בארץ מייצג את ערוץ האופנה יהודה טלית, בעלי טלית הפקות, והוא, כדבריו, משמש כסוכן למגוון הפעילויות העיסקיות של הערוץ. את הזכיון להפעלת בתי הקפה תחת מותג FTV העניק לחברת ריסטור, בבעלות חברת הנדל"ן ונטורה, לאחר שנבחנו מספר רשתות.
בזמנו נמסר, כי טלית ימכור גם זמן פירסום בערוץ לחברות ישראליות, אולם נושא זה הושעה בשלב זה, וייתכן, כי זכיון מכירת הפירסום יימסר לגורם מקצועי במכירת מדיה.
ערוץ האופנה נחשב לאחת ההצלחות הגדולות בתחום התוכן בשנים האחרונות. הערוץ עלה לאוויר בצרפת במאי 97', ובמהירות-שיא חתם על הסכמי הולכה עם חברות כבלים ולוויין בכל מדינות אירופה ובעולם. בארץ מעבירות 3 חברות הכבלים - ערוצי זהב, מת"ב ותבל - את הערוץ, וכפי שנמסר, בזמנו, הוא מנהל מו"מ גם עם חברת DBS שירותי לוויין.
כיום צופים בערוץ כ-200 מיליון צופים בעולם. הערוץ משדר צילומי אופנה מתצוגות אופנה ומאחורי קלעים בבתי אופנה, תמורת תשלום של חברות האופנה.
הסניף הראשון ברשת צפוי להיפתח במהלך חודש יולי, צמוד למלון דן תל אביב, במקום מסעדת רגטה שנסגרה. במסעדה, ששטחה 400 מ"ר יהיו כ-200 מקומות ישיבה, והיא נשכרה ל-5 שנים.
המסעדה תעוצב באווירת ערוץ האופנה, ותכלול תאורה מיוחדת, מסכי וידיאו עליהם יוקרנו תצוגות אופנה, כרזות דוגמנות ותפריט שיעוצב כקטלוג אופנה. תלבושות המלצריות יעוצבו על ידי אחת מחברות האופנה הישראליות. בעיצוב המסעדה והתאמתה לקונספט הושקעו כ-200 אלף דולר.
מחברת ריסטור נמסר, כי בשנתיים הקרובות מתוכננים להיפתח עוד 3 סניפים של הרשת, ביניהם הרצליה ואילת
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.