חברת הביטוח "הכי ישיר" לביטוחי משכנתאות מסרה את תקציב הפרסום שלה למשרד %100 בורוש, המחזיק גם בתקציב כלל ביטוח. כך נודע ל"גלובס".
בתגובה מסר נמרוד בורוש, כי אמנם טיפל לאחרונה בתקציב הכי ישיר במקביל לכלל ביטוח, אולם לנוכח ניגודי העניינים החליט להפסיק את הטיפול בהכי ישיר, וכי כעת מנהלת החברה בעצמה את הפרסום.
מנחם הרפז, מנכ"ל הכי ישיר, אישר ל"גלובס", כי התקציב נמסר ל-%100 בורוש: "לי זה לא מפריע שבורוש מנהל במקביל גם את כלל ביטוח". לדבריו, תקציב הפרסום של הכי ישיר עומד על מיליון דולר בשנה. את מסע הפרסום החדש מובילים אורנה ומשה דץ.
באחרונה עלו במקביל שני קמפיינים בניהולו של %100-בורוש - לכלל ביטוח תחת הכותרת "ביטוח פרופיל אישי" ולהכי ישיר, בצירוף הקרדיט HPB (ראשי תיבות באנגלית ל'מאה אחוז בורוש'). בימים האחרונים עלו מודעות של הכי ישיר ללא קרדיט.
הכי ישיר מציעה לציבור בעלי המשכנתאות להחלי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.