אלמנת הנרצח בשוד פיקנטי הגישה תביעה מתוקנת ל-13.1 מיליון שקל

טוענת: התשלובת ממשיכה להוביל כספים בצורה לא מאובטחת

חנה שרגר, אלמנתו של אריה שרגר, ששימש כמשנה למנכ"ל באחת מחברות פיקנטי ונרצח במהלך שוד כספי הפדיון היומי של פיקנטי ביולי 92', מבקשת מבית המשפט המחוזי בת"א להתיר לה להגיש תצהיר נוסף המוכיח, שתשלובת פיקנטי ממשיכה להוביל כספים בצורה לא מאובטחת תוך סיכון חיי מוביל הכספים.

שרגר הגישה כתב תביעה מתוקן בסך 13.1 מיליון שקל נגד סוכנות לביטוח לאומי - מורשי ללוידס בישראל שביטחה את פיקנטי.

לטענתה, לפני מספר ימים נזכרה, שלאחר רצח בעלה, ארע שוד נוסף בנסיבות דומות, במהלכו נשדדו כספים מנהג התשלובת שהוביל את הכספים ברכבו הפרטי ללא ליווי, ללא נשק וללא כל הגנה. היא מבקשת לצרף לתיק את תצהיר הנהג זאב שמח הטוען, כי בספטמבר 94' נשדד ממכוניתו שק ובו כ-118 אלף שקל השייכים לפיקנטי.

בתצהיר מציין שמח, כי במשך מספר חודשים בוצעה העברת הכספים בקביעות ברכבו הפרטי ללא כל הגנה, ללא מלווה וללא נשק ומדי בוקר ספקים ונהגי משאיות יכלו להבחין בו כשהוא יוצא עם שק כסף ממיתקני התשלובת בראשל"צ.

שמח מציין, כי ידוע לו שעד השוד, העברת הכספים מיתר סניפי התשלובת נעשתה על ידי נהגים עובדי התשלובת, שנטלו את הפדיון היומי והובילו אותו למשרדי התשלובת בבני ברק ומשם הועברו הכספים לבנק הסמוך המצוי במרחק הליכה.

שרגר טוענת בתצהירה, כי עדותו של שמח מגלה, כי גם לאחר הירצחו של בעלה המשיכה פיקנטי להוביל כספים בצורה לא מאובטחת תוך סיכון חיי מוביל הכספים וזוהי לדעתה הוכחה נוספת לכך שההוראות בעניין הובלת הכספים ניתנו ע"י מנכ"ל התשלובת, משה בדש.

עוד היא מבקשת צו גילוי מסמכים הנוגעים לשוד של שמח ולתשלום תגמולי הביטוח בגין השוד. (ת.א 1939/94)« מאת יצחק דנון « אלמנת הנרצח בשוד פיקנטי הגישה תביעה מתוקנת ל-13.1 מיליון שקל « טוענת: התשלובת ממשיכה להוביל כספים בצורה לא מאובטחת