דה-להרו, המובילה בעולם במניעת זיופים, תשתף פעולה עם מיקרו-תג הישראלית

מיקרו-תג תגייס 2 מיליון דולר לפי שווי של 15 מיליון דולר

חברת דה-לה-רו האנגלית, החברה הגדולה בעולם בייצור מוצרי אבטחה למניעת זיופים, חתמה על הסכם לשותפות אסטרטגית עם חברת הסטארט-אפ מיקרו-תג מפארק התעשיות רותם שבדרום. זאת, בזכות פיתוח שבדרום. זאת, בזכות פיתוח טכנולוגיית אבטחה ייחודית למניעת זיופים במוצרי קניין רוחני. דה-לה-רו אומרת, כי "ההמצאה של מיקרו-תג היא החשובה ביותר בשנים האחרונות באבטחת מסמכים ומוצרים".

הפטנט מבוסס על טכנולוגיה ייחודית, ללא שימוש בשיטות המקובלות, כגון קוד מגנטי או אופטי. הוא ניתן ליישום בכל סוגי החומרים: פלסטיק, נייר, מתכת, זכוכית, בד, עור ודיו. הטכנולוגיה של מיקרו-תג היא המבטיחה ביותר במניעת זיופים בתוכנות ובתרופות וכן בבנקאות העולמית.

דה-לה-רו עוסקת בהדפסות של שטרות כסף ושל מסמכים בעלי ערך, וכן בציוד לייצור שטרות. היקף פעילותה הוא 1.5 מיליארד דולר בשנה.

לצורך פיתוח הטכנולוגיה קיבלה מיקרו-תג מענק מהמדען הראשי. את הפיתוח ביצעו חמישה מדענים, בתחומי הפיזיקה, הכימיה והאלקטרוניקה. לדברי דוד קיני, מנהל העסקים של החברה, להמשך הפיתוח של הטכנולוגיה ומימוש מכרזים בעולם, מתכוונת החברה לגייס 2 מיליון דולר. לצורך זה, מוערך שווי מיקרו-תג ב-15 מיליון דולר. לדבריו, החברה עומדת לחתום על כמה הסכמים נוספים עם חברות בינלאומיות, לביצוע פרויקטים.« מאת גדי גולן « דה-להרו, המובילה בעולם במניעת זיופים, תשתף פעולה עם מיקרו-תג הישראלית « מיקרו-תג תגייס 2 מיליון דולר לפי שווי של 15 מיליון דולר