פירלי מנסה לרכוש את חברת הנדל"ן אונימ ב-2.4 מיליארד ד'

העיסקה תיצור את חברת פיתוח וניהול הנדל"ן הגדולה באיטליה

החברה הפיננסית האיטלקית פירלי, השולטת ביצרנית הצמיגים השלישית בגודלה באירופה, הציעה לרכוש את חברת אונימ (אוניונה אימוביליארה) (Unione Immobiliare) תמורת 2.3 מיליארד אירו (2.4 מיליארד דולר), בעיסקה שתיצור את חברת פיתוח וניהול הנדל"ן הגדולה באיטליה.

פירלי מסרה, שחטיבת הנדל"ן מילנו צנטרלה הציעה 0.49 אירו על כל מניית אונימ, שפוצלה מחברת הביטוח אינסטיטוטו נציונלה דלה אסיקורציוני, בשנה שעברה. מחיר ההצעה היה גבוה ב-1.8 ממחיר הסגירה של אונימ ביום ג'.

מילנו צנטרלה הוציאה בשנה האחרונה כמיליארד אירו על רכישת חברות נדל"ן. הרכישה הנוכחית תעניק לה יותר מ-19 מיליון רגל רבועה של שטחי מסחר ומגורים, בעיקר במילנו וברומא, ו-11,000 חוזי שכירות.

מנכ"ל פירלי, מרקו טרונקטי פרוברה, אמר שההצעה "איננה עויינת", וכי היא תוכל להתממש רק בהסכמת חברת אונימ שבסיסה ברומא. שוק נדל"ן המגורים האיטלקי מתאושש כעת מהאטה שנמשכה רוב שנות ה-90. במחצית הראשונה של השנה עלו מחירי הנדל"ן ב-%3.7, כשהעליות הגבוהות ביותר נרשמו ברומא ובנאפולי.« שירות בלומברג, רומא « פירלי מנסה לרכוש את חברת הנדל"ן אונימ ב-2.4 מיליארד ד' « העיסקה תיצור את חברת פיתוח וניהול הנדל"ן הגדולה באיטליה