קרלטון ת"א ייפתח מחדש בדצמבר לאחר שעבר שיפוץ ב-15 מיליון דולר

מלון קרלטון תל-אביב נמצא בשיפוץ מסיבי בהיקף של כ-15 מיליון דולר, בעיצובו של עזרא עטייה, שעיצב את מלונות רויאל ביץ' ומרידיאן באילת. השיפוצים כוללים את כל חדרי המלון והשטחים הציבוריים. פתיחתו המחודשת של המלון אמורה להתקיים בסוף דצמבר.

יצויין, כי עד לפני כשנה ניהלו בעלי המלון - מוריץ גרטלר ואיזידור הרשקוביץ' מגרמניה, והנרי מוסקוביץ' מארה"ב - מו"מ ממושך עם רשת מריוט העולמית, שביקשה לנהל את המלון תחת מותג מריוט. המו"מ הסתיים לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה בעניין התאמת המלון לדרישות הרשת העולמית.

במסגרת השיפוצים בקרלטון נהרסו כל 281 חדרי המלון. קומת הכניסה עוצבה מחדש, קומת אולמות האירועים והמסעדות שונתה, ולמעשה למעט המעטפת החיצונית - כל השטחים הציבוריים וחדרי המלון חודשו.

מהמלון נמסר, כי כל החדרים יעוצבו בסגנון מלונות הבוטיק החדשים בעולם. עוד יהיו במלון: 2 מסעדות שיתבססו על בישול פרונטאלי (מול הסועד), כאשר אחת מהן תהפוך בשעות הערב למסעדה בשרית גורמה, ו-3 אולמות אירועים בני 70, 150, 350 מקומות.

מנהל המלון, ג'ימי זוהר, לשעבר מנכ"ל רויאל ביץ' באילת, "זה יהיה המלון הראשון המבסס את כל מערך השיווק והשירות שלו תחת המותג 'מלון בוטיק', ועל סגנון עיצובי מקורי שהוכנס למלון".« אביבה קרול « קרלטון ת"א ייפתח מחדש בדצמבר לאחר שעבר שיפוץ ב-15 מיליון דולר «