מנכ"ל אי.סי.פי: העובדה שגורל החברה יוכרע עד סוף מארס טובה לכל הצדדים

חברות הכבלים מבקשות אישור להפקה נפרדת של הערוצים; ויתרו על הבקשה לפצל את הבעלות

"משמעותה של החלטת בית המשפט אתמול (א') היא שלא לדון בהסדרים זמניים לגבי אי.סי.פי. העובדה שהדברים יגיעו לידי סיום עד סוף מארס, טובה לכל הצדדים". כך אמר היום (ב') מנכ"ל אי.סי.פי, יוסי עוזרד.

בית הדין להגבלים עיסקיים דחה אתמול את בקשת חברות הכבלים להאריך בשלושה חודשים את הסדר אי.סי.פי, והסכים לדון בבקשתן להאריכו בשנתיים. הממונה על ההגבלים, דוד תדמור, מבקש להתנות את ההארכה בחיובן של חברות הכבלים למכור תוכן לחברת הלוויין, ואילו חברות הכבלים מתנגדות לכך.

לדברי עוזרד, עד סוף מארס יתקיימו ישיבות רבות, שבסיומן יחליט בית המשפט האם הוא מוכן להמשיך את הסדר אי.סי.פי למשך שנתיים ובאילו תנאים. העניין המרכזי שיידון בישיבות אלו הוא עניין MUST SELL, שמשמעותו חיוב מכירת ערוצי אי.סי.פי לחברת הלוויין.

במקביל, משכו חברות הכבלים את בקשתן בנושא השיוך (שיוך של ערוצי אי.סי.פי לכל אחת מחברות הכבלים בנפרד), אך לא בנושא הפיצול (הפקה של כל אחד מהערוצים על ידי כל אחת מחברות הכבלים). לדברי עוזרד, הוחלט שהדיונים בנושא הפיצול יתקיימו בין חברות הכבלים לתדמור מחוץ לכותלי בית המשפט.

"קיומם של שני התהליכים במקביל יאפשר לחברות הכבלים להחליט על הצעדים המתאימים מבחינתם", אמר. "אנחנו ממשיכים לתפקד כרגיל, זה מתסכל וקשה, אבל זה לא פגע בלוחות השידורים של ערוץ 4 וערוץ 3", הוסיף עוזרד.

(ראה גם "נתח שוק", עמ' 68).« מאת אסנת כותן « מנכ"ל אי.סי.פי: העובדה שגורל החברה יוכרע עד סוף מארס טובה לכל הצדדים « חברות הכבלים מבקשות אישור להפקה נפרדת של הערוצים; ויתרו על הבקשה לפצל את הבעלות