קשר-בראל מקים חברה לבניית מותג בשיתוף עם פיוצ'ר ברנד

חברת FutureBrand מקבוצת מקאן אריקסון העולמית, המתמחה בבניית זהות מותג (CORPORATE IDENTITY), תיכנס כשותפה ב-%51 מחברת העיצוב "עדליי דיזיין" מקבוצת מקאן קשר-בראל, בה מחזיקה מקאן אריקסון %50.

חברת עדליי דיזיין, הפועלת כיחידה עסקית לצד משרד הפרסום קשר-בראל, מתמחה בעיצוב גרפי, עיצוב לוגו, סמלי חברות ומוצרים. "תרומת המהלך היא התחברות לגוף עולמי, שיש לו שיטות ייחודיות של מיפוי והפיכת אסטרטגיה לביטוי ויזואלי-סמלי. אנשים שאינם מבינים חושבים שקורפורייט איידנטיטי זה לעצב לוגו", אומר אלון הוכדורף, סמנכ"ל בכיר בקשר-בראל.

כפי שפורסם ב"גלובס" גם משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי עומד להקים חברה לבניית מותג בשותפות עם החברה הבריטית איידנטיקה. לדברי אילן שילוח, מנכ"ל מקאן קשר-בראל, בניית מותג היא דיסצפלינה חדשה בארץ. שילוח צופה, כי רוב סוכנויות הפרסום הגדולות בארץ יקימו יחידות לבניית מותג.

"במסגרת התהליך אנו שואפים ליצור תרכובת, להבדיל מתערובת", הוא אומר, "השאיפה היא להציע ללקוחות שלנו שיטת עבודה, בה חברת הפרסום וחברת בניית המותג עובדות בסנכרון מלא. מתוך תפיסת עולם אינטגרטיבית, המבוססת על שיטות עבודה שפותחו במקאן אריקסון יחד עם פיוצ'ר ברנד".

FutureBrand, שבסיסה בניו יורק, פעילה בעשרות מדינות והיקף התקציבים שבטיפולה מסתכם בכמיליארד ורבע דולר. היא נוסדה ב-91' על ידי מקאן אריקסון, סוכנות הפרסום הגדולה בעולם, שהיקף תקציביה מגיע ל-16 מיליארד דולר.

מק'אן אריקסון תחזיק ב-%51 מהחברה המשותפת והמשרד המקומי יחזיק ב-%49. החברה תנוהל על ידי עדלי סטוק, ששימש בעבר כמעצב הראשי של חברת שיסיידו היפאנית, ובשנים האחרונות ניהל את סטודיו "עדליי דיזיין" בקשר-בראל. החברה תציע שירותים כוללים של ליווי לקוח, החל מהגדרת היעדים דרך בחירת השם, עיצוב הלוגו וכלה ביישום.

בין לקוחות סופר בראנד נמנים ספרינט, וודאפון, פראנס טלקום, לוסנט, טלפוניקה, דויצה טלקום, איי טי אנד טי, MSN, קודאק דיגיטל, מוטורולה ומיקרוסופט. לדברי לארי דרורי, מנהל פיוצ'ר ברנד, פתיחת המשרד בישראל היא פועל יוצא של הגדלת הנוכחות של ישראל בתחום ההיי-טק העולמי והסחר האלקטרוני.« ורד שרון-ריבלין « קשר-בראל מקים חברה לבניית מותג בשיתוף עם פיוצ'ר ברנד