מפלגת המרכז דורשת את משרד התחבורה לשחק והתיירות למרידור

שחק דוחה את הרמזים מלשכת רה"מ לפיהם שוקל ברק להחליט על איוש התפקיד "בתוך מספר שבועות"

ראשי מפלגת המרכז החליטו היום (א'), כי שר התיירות, אמנון ליפקין-שחק, יבוא במקום השר יצחק מרדכי, בתפקיד יו"ר התנועה ושר התחבורה. ח"כ דן מרידור, אם ירצה, יקבל את תיק התיירות. אם יבקש להמשיך כיו"ר ועדת החוץ והביטחון, יקבל רוני מילוא את תיק התיירות.

שחק ייפגש מחר (ב') עם ראש הממשלה, אהוד ברק, ויבקש לאייש את תיק התחבורה בתוך מספר ימים. מרדכי התפטר היום מהממשלה ומראשות מפלגת המרכז, והתפטרותו תיכנס לתוקף מחרתיים (ג') בצהריים.

שחק דחה היום רמזים מלשכת רה"מ, לפיהם ברק שוקל להחליט על איוש התפקיד "בתוך מספר שבועות". הוא הדגיש, כי יתבע מברק לקיים לאלתר את הסכם הקואליציה שמקנה לסיעה את תיק התחבורה.

שחק אמר זאת לפני שראשי המרכז וחברי הסיעה בכנסת, התכנסו לדון בהשלכות התפטרותו של מרדכי. שחק עומד להתמנות במקומו כיו"ר המרכז.

הוא נמנע מהתייחסות לאיוש התפקידים האחרים שבאחריות הסיעה, אם וכאשר יקבל את תיק התחבורה - מי יתמנה במקומו כשר התיירות ועוד. המועמדים הם הח"כים דן מרידור ורוני מילוא.

עם סגירת הגיליון נמשכה הישיבה.« מאת צבי לביא « מפלגת המרכז דורשת את משרד התחבורה לשחק והתיירות למרידור « שחק דוחה את הרמזים מלשכת רה"מ לפיהם שוקל ברק להחליט על איוש התפקיד "בתוך מספר שבועות