ניוזוויק משיק מהדורה מזרח-תיכונית בערבית

היוזמה - בשיתוף פעולה עם דאר אל-וואטאן מכוויית

שבועון החדשות הבינלאומי ניוזוויק משיק היום (ב') מהדורה מזרח-תיכונית בערבית.

ניוזוויק, חטיבה של וושינגטון פוסט, ובית ההוצאה לאור דאר אל-ווטאן, בכוויית, חתמו בסוף 1998 על הסכם לפתח ולהוציא לאור מהדורה ערבית של השבועון.

המהדורה תוצא לאור בכוויית ע"י דאר אל-וואטאן ותשאב חומר מערכתי מרשת הכתבים של ניוזוויק וממרכז השבועון בניו יורק. העורך הראשי שלה יהיה מוחמד אל-ג'אסים, המכהן כעורך הראשי של דאר אל-וואטאן. למערכת הראשית של ניוזוויק בניו יורק תהיה אחריות מערכתית על המהדורה.

הנהלת ניוזוויק מצפה שתפוצת המהדורה המזרח-תיכונית תגיע ל-30 אלף, כשמדינות היעד הן מדינות המפרץ הפרסי, צפון אפריקה, מדינות ערביות אחרות וכן ערים מסויימות באירופה ובארה"ב שבהן יש ריכוזים גדולים של דוברי ערבית.

שטחי פרסום בגליונות המהדורה יימכרו במשותף ע"י ניוזוויק אינטרנשיונל ודאר אל-ווטאן. מחירה של מודעה בארבעה צבעים על עמוד אחד הוא 6,000 דולר.

המהדורה החדשה מכילה ראיון בלעדי עם עבדאללה מלך ירדן; כתבה גדולה על אשתו, הנסיכה ראניה, תחת הכותרת "נסיכת הלבבות", שבה היא מתוארת כאשה "זוהרת, חריפת שכל ושנויה במחלוקת"; ותחקיר על "האשה הערביה החדשה", עם תצלום של צעירה בחזיית ביקיני על חוף מועדון היכטות סיינט ג'ורג' בביירות, שייחד ללא ספק את המהדורה מפרסומים ערביים אחרים.

ניוזוויק מפרסם שלוש מהדורות באנגלית, מהדורה אוסטרלית באנגלית, וחמש מהדורות בשפות זרות, שתפוצתן הכוללת מגיעה ל-1.1 מיליון ול-3.5 מיליון קוראים. המהדורות בשפות זרות הן ניוזוויק ניהון באן ביפאנית, עם תפוצה של 130 אלף קוראים; האנקון פאן בקוריאנית (90 אלף); איטוגי ברוסית (85 אלף); וניוזוויק אן אספניול (52 אלף באמריקה הלטינית). ניוזוויק הוא שבעון החדשות האמריקני היחיד המפרסם מהדורות בשפות זרות.« מאת רן דגוני, וושינגטון « ניוזוויק משיק מהדורה מזרח-תיכונית בערבית « היוזמה - בשיתוף פעולה עם דאר אל-וואטאן מכוויי