מוטי קירשנבאום יוביל את קבוצת רול תקשורת במכרז הערוץ השלישי

היה מנכ"ל רשות השידור עד אפריל 98', ונחשב לאחד מאנשי הטלוויזיה הבכירים והמוערכים בארץ. מאז שפרש מרשות השידור, חזר לביים כתבות-מגזין ל"אולפן ששי" של חברת החדשות של ערוץ 2, ולאחר מכן, ל"יומן" של ערוץ 1

מוטי קירשנבאום, מנכ"ל רשות השידור בעבר, מנהל מגעים מתקדמים עם קבוצת רול טי.וי, להצטרפות כמנכ"ל הקבוצה בהתמודדות במכרז לערוץ מסחרי נוסף (הערוץ השלישי). כך נודע ל"גלובס".

קירשנבאום היה מנכ"ל רשות השידור עד אפריל 98', והוא נחשב לאחד מאנשי הטלוויזיה הבכירים והמוערכים בארץ. מאז שפרש מרשות השידור חזר קירשנבאום לביים כתבות-מגזין ל"אולפן ששי" של חברת החדשות של ערוץ 2, ולאחר מכן, ל"יומן" של ערוץ 1. בנוסף, הוא מופיע כפרשן בתוכנית "שבע וחצי" של ערוץ 1, כל זה כפרילאנס.

קירשנבאום אישר את הידיעה, ומסר כי בשלב זה מתנהלים מגעים עם רול, וכי אין מדובר על כניסה שלו כמשקיע בקבוצה.

רול טי.וי כבר מינתה את הבמאי יואב צפיר להיות מנהל התוכניות של הקבוצה.

קבוצת רול טי.וי שתתמודד במכרז לערוץ השלישי כוללת את קבוצת רול תקשורת, בבעלות ישראל רינגל, יאיר פרדלסקי, איציק קול ומשפחת ניסים. הקבוצה נמצאת במגעים מתקדמים לצירוף משקיעים נוספים, בינהם קבוצת יזמות הנדל"ן והיי-טק אנגל, אשר הודיעה היום (ג') על המו"מ שהיא מנהלת.

רינגל, המרכז את הקבוצה מסר ל"גלובס", כי רול נמצאת במגעים עם כ-9 גופים עיסקיים שמבקשים להצטרף לקבוצה, וכי בינהם גורם טלוויזיה מחו"ל.

רול תקשורת רכשה לפני כשנה את אולפני שביט בגבעתיים מידי כונס הנכסים, תמורת 8 מיליון שקל, ושידרגה את המתקנים, כחלק מהיערכותה לתחרות.