מקאן אריקסון מקימה בארץ חברה בת לטכנולוגיות מידע

תנסה להציע פתרון אסטרטגי משולב של שיווק וטכנולוגיה, במדיה דיגיטלית

מקאן-אריקסון מקימה חברה בת בישראל, שלוחה של מקאן קשר-בראל, בשם MRM-Zentropy Israel. החברה תתמחה בטכנולוגיות מידע ומדיה דיגיטלית ותשלב יישומים מתחום האסטרטגיה, השיווק והטכנולוגיה.

קבוצת מקאן-אריקסון בעולם פועלת בשנים האחרונות להרחבת תחומי ההתמחות שלה, תוך זיהוי הצרכים החדשים שמייצרת הכלכלה החדשה ותגובה לצרכים משתנים אלה. MRM (זנטרופי ישראל) מיועדת להציע פתרון משולב, בו שיווק וטכנולוגיה מתחברים לאסטרטגיה ממוקדת.

כיו"ר החברה משמש אילן שילוח, מנכ"ל מקאן קשר-בראל. מנכ"ל החברה הוא אמיר חודרוב, טייס קרב בדרגת אל"מ (מיל'), ששימש בתפקידי ניהול ופיקוד בחיל האוויר, התמחה בפיתוח מערכות טכנולוגיות ומשמש כיועץ לניהול ידע במכללה למינהל. בצוות ההקמה חבר גם אייל לינור, המשמש כקריאטיב פלנר במקאן קשר בראל, תפקיד המשלב אסטרטגיה וקריאטיביות.

לדברי חודורוב, פעילות החברה מבוססת על מתודולוגיית "S2A) "Strategy to Action), שנרשמה כפטנט, ותכליתה פיתוח כלים בטכנולוגיות אינטרנט לצורך השגת היעדים האסטרטגיים.

במסגרת זו, לדבריו, תפעל החברה לפיתוח מערכות יחסים הדוקות יותר עם הלקוחות ובניית מותגים בעולם דיגיטלי. הוא הוסיף, כי החברה תעסוק בבניית "המותג הפנימי" של חברות, המשפיע על התרבות והשפה של הארגון.

כבר בתקופת הקמתה החלה החברה להפעיל מספר פרוייקטים, עבור קו-אופ הריבוע הכחול, חברת לאומי-קארד וחברת הרכב UMI.

MRM הינה בבעלות מקאן אריקסון העולמית ומהווה חלק מקבוצת MRM Zentropy העולמית, המפעילה 45 משרדים ב-33 מדינות ברחבי העולם. יו"ר MRM העולמית הוא סטאן ראפ, המומחה בתחום ה-Relationship Marketing. על לקוחות החברה בעולם נמנים UPS, מאסטרקארד, וודאפון, ג'נרל מוטורס ואחרים.

חודורוב אמר ל"גלובס": "עד היום יכלו מובילי ארגונים לבחור בין מספר 'שיחות': ה'שיחה' של בוני האתרים, שבאו מתחום העיצוב; ה'שיחה' של מפתחי המערכות, ששאובה משפת המהנדסים; וה'שיחה' של היועצים, שבאו מעולם ראיית החשבון. MRM מביאה שיחה חדשה, המשלבת תובנות אסטרטגיות ושיווקיות עם ניסיון בפיתוח וגיוס טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות".