רפק מתפצלת ומנפיקה את פעילותה בתחום הטכנולוגיה

רפק טכנולוגיות תקלוט את פעילות החברה בתחום, הכוללת את החברות אורפק תעשיות ואקספק הולדינג, וכן החברות המוחזקות על ידן; הפיצול כרוך בהפחתת הונה העצמי של החברה בסכום של כ-36 מיליון שקל

חברת רפק אלקטרוניקה הודיעה היום כי ב-18 לאפריל הגישה טיוטת תשקיף לחברת רפק טכנולוגיות, וזאת כחלק מתהליך פיצול החברה לשתי חברות, ביחס של 1:1. רפק טכנולוגיות תקלוט את פעילות החברה בתחום הטכנולוגיה, הכוללת את החברות אורפק תעשיות ואקספק הולדינג, וכן החברות המוחזקות על ידן.

ביצוע הפיצול מותנה בקבלת היתר הרשות לניירות ערך לפרסום התשקיף ואישורה של הבורסה לני"ע לרישום מניות רפק טכנולוגיות למסחר. הפיצול יכנס לתוקף ביום ה-1 בינואר 2001.

מהחברה נמסר כי הפיצול כרוך בהפחתת הונה העצמי של החברה בסכום של כ-36 מיליון שקל, מתוכו כ-22 מיליון שקל הינו יתרת עודפים.

על פי התקיף תרשמנה למסחר 5,704,988 מניות רגילות. בנוסף, יהי זכאי כל בעל אג"ח של החברה שימיר את האג"ח עד למועד הקובע, לקבל מניה אחת של רפק טכנולוגיות כנגד כל מניה של החברה שיהיה זכאי לה.

חברת רפק אלקטרוניקה פועלת בשני תחומים: הראשון הוא התחום המסחרי, הכולל יבוא ושיווק של רכיבים אלקטרוניים, מערכות, ציוד בדיקה וכלי עבודה. השני הוא התחום התעשייתי, הכולל בעיקר ייצור של מערכות תדלוק אוטומטיות לציי רכב (דלקן 2000). החברה מייצגת בארץ את חברות רוקוול ולוסנט.