תהילה ואופנה בטלעד

חודש לפני השקת לוח שידורי עונת הקיץ משחררת טלעד סנונית ראשונה בשם "דקות של תהילה". הסדרה, בהשקעה מדווחת של 425 אלף דולר, היא דרמה מוסיקלית בת 12 פרקים, המתארת את חייהם של שישה צעירים המגיעים מרחבי הארץ לעבוד כצוות בידור במלון קלאב הוטל באילת

חודש לפני השקת לוח שידורי עונת הקיץ משחררת טלעד סנונית ראשונה בשם "דקות של תהילה". הסדרה, בהשקעה מדווחת של 425 אלף דולר, היא דרמה מוסיקלית בת 12 פרקים, המתארת את חייהם של שישה צעירים המגיעים מרחבי הארץ לעבוד כצוות בידור במלון קלאב הוטל באילת.

12 פרקי הסדרה עוסקים בשילוב בין מערכות היחסים המורכבות בתוך הלהקה לבין אווירת המלון הקלילה, ובוחנים את ההיררכיה שבין "מסחרי" ל"אמנותי", תלות יצירתית מול אהבה, שיתוף פעולה מול אינדיבידואליזם ונושאים אחרים. זאת, באמצעות שימוש בסמים, גניבות, מריבות על ביצוע שיר או על פרטיות, יחסים אלימים במשפחה, מחלות, בדידות ואחרים.

את התפקידים הראשיים בסדרה מגלמים איציק כהן (במאי הלהקה), אורי בנאי, אפרת כהן, שיר אידלסון, יהודה לוי, איה שטיינוביץ', צק ברגמן, ליאון רוזנברג ואחרים.

יוצרת הסדרה היא ליאורה קמינצקי. על התסריטאים נמנים ורד שפירא, יובל גרנות, איתן ענר ואריק רוטשטיין. את המוסיקה כתבו צוף פילוסוף וקובי אייזנמן. הפיקה את הסדרה עבור טלעד "איגואנה הפקות" (רון אייזק, יהודה טלית, גיל זמק ורני שוורץ). עוד בעונת הקיץ של טלעד, מתוכננות לחזור אל המסך "מסע עולמי", "הפיתוי", "של מי השורה הזאת" וסדרות אחרות.

ב-18 ביוני תשדר טלעד, את טקס "פרסי האופנה של ישראל" לשנת 2001. את הטקס, שנערך (זו השנה השלישית) בהפקת מימד-מוטי רייפ, תנחה יעל בר-זוהר.

הפרסים בטקס, יוענקו לזוכים בקטגוריות: מעצב האופנה הטוב של השנה, קולקציית בגדי הים, צלם האופנה, דוגמנית השנה, דוגמן השנה, יצרן האופנה הטוב של השנה, מעצב האופנה המבטיח ואופנת גברים הטובה של השנה.

בנוסף, יוענקו 2 פרסים מיוחדים למפעל חיים ולהישג מיוחד. ועדת השיפוט תורכב מעיתונאיות אופנה, שיבחרו בין 4 מתמודדים, שיעלו לגמר בכל קטגוריה. הארבעה ייבחרו על ידי עורך הדין של טלעד, שאליו יישלחו טפסי הצבעה. טפסים אלה יישלחו לכ-300 מובילי דעת קהל בתחום האופנה בישראל, ביניהם אנשי אקדמיה, מעצבים, יצרנים, סוכנויות הדוגמנות, מאפרים, צלמים, סטייליסטים, מפיקי אופנה ואחרים.

בין הזוכים בשנה שעברה היו המעצבים טובה'לה, גדעון אוברזון וסיגל דקל, הדוגמן דודי בלסר, והצלם רון קדמי.