גאון: זליגמן מסר לבניזרי מידע מוטעה בנוגע לזיכיון איקאה

בני גאון טוען, כי רשם האגודות השיתופיות, אורי זליגמן, העלה בפני שר העבודה והרווחה, שלמה בניזרי, טענה בלתי נכונה לכאורה בנוגע להפעלת חנות איקאה בשבתות

בני גאון טוען, כי רשם האגודות השיתופיות, אורי זליגמן, העלה בפני שר העבודה והרווחה, שלמה בניזרי, טענה בלתי נכונה לכאורה בנוגע להפעלת חנות איקאה בשבתות.

לדברי בא כוחו של גאון, עו"ד נבות תל-צור, זליגמן טען שגאון הבטיח לחברת איקאה - כתנאי להעברת הזיכיון מהקו-אופ לקבוצת גאון אחזקות - להפעיל את חנויות איקאה בישראל גם בשבת. הטענה היא חלק מהמאבק הקשה בין גאון לזליגמן בפרשת הקו-אופ, במסגרתה הביא זליגמן לפיזור המזכירות בראשה עמד גאון.

כפי שפורסם ב"גלובס", איקאה העולמית מתכננת להעביר את הייצוג מידי הקו-אופ - ייצוג שניתן בתקופה בה עמד גאון בראש מזכירות האגודה. תל-צור דורש מזליגמן להבהיר אם אכן נאמרו הדברים, ועל יסוד מה נאמרו. "אין צורך לומר, כי מר גאון מכחיש דברים אלה מכל וכל", כתב תל-צור.

בניזרי אישר בתגובה, כי זליגמן אכן מסר לו את המידע האמור. לדבריו, בשיחה אקראית עם גאון, הוא הביע כבדרך אגב תמיהה על כך שגאון מבקש להפעיל את מרכז איקאה גם בשבת, בניגוד לחוק. גאון - מוסיף בניזרי - הכחיש בו במקום מידע זה.