ICP מותחת את החוזה של יצפאן

התוכנית של יצפאן עלתה לאוויר באמצע חודש אפריל ומיד עם שיבוצה זכתה לאחוזי צפייה גבוהים יחסית לממוצע של הערוץ, שעמדו על 7%-6%, השיא נרשם ב'תוכנית מובראק' שהגיעה ל-11%, ומאז שומרת על שיעור זה

חברת התוכן של הכבלים, ICP, מותחת את החוזה של הבדרן אלי יצפאן, ותוכניתו היומית (ערוץ 3, 22:00) תשודר עד סוף חודש יולי. במקור, תוכננה התוכנית, שעלתה לאוויר באמצע אפריל, לרדת מהמסך בסוף יוני, לאחר 82 תוכניות.

התוכנית אמורה לחזור למסך ב-15 באוקטובר, ולהיות משודרת עד סוף דצמבר. לערוץ 3 אופציה לעונה נוספת, שתחל בתאריך שטרם נקבע בינואר-פברואר ותשודר עד הקיץ. בחוזה אף קבועה אופציה לעונה נוספת בשנת 2003.

לדברי עמיר מאורי, מנכ"ל ICP, ההחלטה על הארכת התוכנית נובעת מההצלחה הגדולה לה היא זוכה. כאשר שיבוץ שתי התוכניות המשודרות זו לאחר זו ברצועת הפריים טיים של הערוץ, 'יצפאן' ו'ערב טוב עם גיא פינס' אחריו העלה את ממוצע הצפייה בכ-60%.

התוכנית של יצפאן עלתה לאוויר באמצע חודש אפריל ומיד עם שיבוצה זכתה לאחוזי צפייה גבוהים יחסית לממוצע של הערוץ, שעמדו על 7%-6% (אצל מנויי כבלים). השיא נרשם ב'תוכנית מובראק' שהגיעה ל-11%, ומאז שומרת התוכנית על 11%-10%. בסיכום כללי נרשם ממוצע של 7.5%, כאשר במהלך יוני הוא עולה ל-8.5%.

התוכנית מופקת מתקציב הפקות המקור של ערוץ 3, אשר עומד בשנת 2001 על 9 מיליון דולר, והוא מופנה להפקת תוכניתו של גיא פינס, יצפאן, דרמות סדרתיות ודרמות בודדות.