אריה מזרחי - המועמד של בן-אליעזר למנכ"ל תעש

מזרחי, קצין תותחנים ראשי לשעבר, ניהל את הקמפיין של בן-אליעזר במפלגת העבודה; בתקופת ממשלת רבין השנייה, בהיות בן-אליעזר שר השיכון, היה מזרחי מנכ"ל משרד השיכון

קצין תותחנים ראשי לשעבר, תת-אלוף (מיל.) אריה מזרחי, הוא מועמדו של שר הביטחון, בנימין בן-אליעזר, לתפקיד מנכ"ל תעש. כך נודע ל"גלובס".

מזרחי ניהל את קמפיין הפריימריס לראשות מפלגת העבודה של בן-אליעזר. בתקופת ממשלת רבין השנייה, בהיות בן-אליעזר שר השיכון, היה מזרחי מנכ"ל משרד השיכון.

מנכ"ל תעש הנוכחי, שמואל קרן, הפורש מתפקידו, הוא אחד המועמדים לתפקיד ראש מינהל פיתוח האמצעים והתשתית (מפא"ת) במשרד הביטחון, במקום אלוף יצחק בן-ישראל, הפורש מצה"ל. לתפקיד היו"ר מועמד מנכ"ל האוצר לשעבר, שמואל סלבין, המקורב לליכוד.

יועץ התקשורת של שר הביטחון, ירדן ותיקאי, מסר בתגובה: "השר בוחן כמה מועמדים לתפקיד מנכ"ל תעש, ואין החלטה על איש מהם. אין לנו כוונה לדון בשם זה או אחר, שעלה בהקשר זה".

במקביל, בוחן משרד הביטחון שלושה מועמדים אפשריים לתפקיד ראש מפא"ת, בנוסף לקרן: תא"ל שמואל יכין, סגנו של בן- ישראל; י', מהנדס בכיר בקריה למחקר גרעיני בדימונה; תא"ל (מיל.) פנחס בראל (בוכריס).