אילנה דיין תחזור לחדשות ישראל

דיין, שעובדת כיום בערוץ 1, כמגישת "יומן", תוביל את המהדורה המרכזית של ערוץ החדשות הייעודי

חדשות ישראל מנהלת בשבועיים האחרונים מו"מ עם זכייני הערוץ המסחרי החדש, לאספקת תכני חדשות לערוץ השלישי, תמורת 6 מיליון דולר.

ל"גלובס" נודע, כי המו"מ נתקל בקשיים בשל העובדה שחלק מאנשי המקצוע של הקבוצה עזבו, בראשם אילנה דיין , שמגישה את "יומן", בערוץ 1.

נודע, כי אילנה דיין תוביל את המהדורה המרכזית של ערוץ החדשות הייעודי. דיין, שעובדת בשלב זה, בערוץ 1, כמגישת "יומן", תסיים את החוזה שחתמה עם רשות השידור, ותצטרף לצוות ההקמה של חדשות ישראל, כמנהלת החדשות.

עם אנשי מקצוע אחרים, ביניהם ירון דקל ורון בן-ישי, שעובדים ברשות השידור, וגבי גזית, שיגיש את תוכנית "הלילה" בערוץ 2, ייערכו פגישות, על-מנת להבהיר את מקומם בערוץ החדש.

"נשוחח עם כולם, ואם יש להם עבודה אחרת - הם יצטרכו ללכת", אמר משה גל, ממקימי חדשות ישראל. "הכל ייעשה בהבנה. המכרז קוים לפני שנה, ועתה נעשה רוויזיה בהצעה שלנו".

במקביל, מנהלים ראשי חדשות ישראל מו"מ מתקדם עם זכייני הערוץ השלישי למכירת חדשות. זאת, לאחר שראשי הערוץ השלישי בחרו בחדשות ישראל לפני 10 ימים כחברה שתספק להם תכני חדשות למהדורה בת חצי שעה כל יום, בשעה 7 בערב, ומבזק בן 10 דקות בשעה 10 בלילה.

ל"גלובס" נודע, כי המו"מ בין הצדדים נקלע בשלב מסוים למבוי סתום, עקב דרישת ראשי הערוץ השלישי, כי דיין תגיש את המהדורה המרכזית אצלם. חדשות ישראל ודיין סירבו, והגישו רשימה חלופית של שמות. עתה נסוב המו"מ על ערבויות שדורש הערוץ השלישי לקבל מחדשות ישראל.