טלעד תשדר סדרת דרמה חדשה - "טיפול נמרץ"

הסדרה מתרחשת במחלקות השונות של בית חולים, ושזורים בה סיפוריהם האישיים של הרופאים והצוות הסיעודי, כמו גם סיפורים על חוויותיהם האישיות של החולים ובני משפחותיהם

החלו צילומי הסדרה "טיפול נמרץ" בהפקתו של יורם גלובוס ובבימויה של רוני קיי-שפר. הסדרה תשודר אצל טלעד בערוץ 2 בימי ה' החל בסוף אפריל.

הסדרה מתרחשת במחלקות השונות של בית חולים, ושזורים בה סיפוריהם האישיים של הרופאים והצוות הסיעודי, כמו גם סיפורים על חוויותיהם האישיות של החולים ובני משפחותיהם, והכל דרך עיניהם של שלושה סטאז'רים, החיים בדירה אחת ומנסים לפלס דרכם בבית החולים.

הדרמה מבוססת על סיפורים אמיתיים, על פי תחקירים ועבודת צוות שנעשתה במשך למעלה משנה עם צוות רופאים בכיר מהמרכז הרפואי ע"ש רבין. כל פרק יתמקד במחלקה אחרת, ויהווה סיפור סגור בפני עצמו עם טוויסט מפתיע בסופו.

בשלב ראשון הוזמנו 9 פרקים באורך של שעה טלוויזיונית.

מפיק הסדרה: יורם גלובוס; במאית: רוני קיי-שפר; תסריטאים: שרי שיין, עירית בוגר, מיכל קופר קרן; שחקנים: יוסי גרבר, עמוס לביא, אסתי זקהיים, מיכל ינאי, לימור גולדשטיין, גיא זוארץ, ליאת גליק, מיכל קפטה, איגור מירקורוב, רפי ויינשטוק, שרה פון-שוורצה יפעת אורון, אלעד סטפנסקי, וסווטלנה דמידוב.