הנקראות ביותר

"תגלית השנה 2002" תשודר בשידור חי בקשת

התחרות, שתשודר באחד מימי השידור החדשים של זכיינית ערוץ 2 - יום ה' 4 ביולי, תונחה במשותף על-ידי סנדי בר ואייל קיציס ולראשונה יתחרו בה בנות ובנים

תחרות "תגלית השנה 2002" תשודר בשידור חי אצל זכיינית ערוץ 2, קשת באחד מימי השידור החדשים שלה - יום ה' 4 ביולי. את התחרות ינחו במשותף סנדי בר ואייל קיציס ולראשונה יתחרו בה בנות ובנים.

התחרות מתקיימת זו השנה ה- 13 ויתחרו בה 16 מועמדים, (8 בנים ו8 בנות) שנבחרו מתוך למעלה מאלפיים מועמדים מרחבי הארץ (בנות בגילאי 14-18, בנים גילאי 18-23). הזוכים בתארי "תגלית השנה" 2002, יזכו (כל אחד מהם) במכונית מדגם "הונדה ג'אז".

שלא בדומה לתחרויות אחרות, ייחשף הניקוד שיעניקו השופטים בכל אחת מהקטגוריות וכך יוכלו הצופים להעריך את סיכויי ההצלחה של המועמדים החביבים עליהם ביותר.

המתמודדים יבחנו בארבע קטגוריות: אודישן לסרטון פרסומת, תצוגת אופנה, מודעת פרסומת מצולמת, הפקת אופנה מצולמת. את סרטוני הפרסומת הפיקטיבים שיצולמו במיוחד עבור ערב זה יכתבו תלמידי בית-ספר לפרסום.

חידוש נוסף בתחרות יהיה כשהצופים בבית יוזמנו לבחור את המועמד והמועמדת החביבים עליהם ביותר ע"י שירות SMS של חברת הטלפון הסלולארי, סלקום ומספר טלפון קווי שיפורסם על המסך בזמן השידור.

לדברי צביקה ליבליך, מנהל השיווק והמכירות בקשת חודשי הקיץ מתאפיינים בביקושים גבוהים לזמן פרסום וחשיפה. "טקסי תחרויות יופי ואופנה זוכים לאהדה גבוהה הן מצד הקהל והן מצד המפרסמים היות וספיישלים אלו מספקים פלטפורמה מצוינת בעלת חשיפה גבוהה לקמפיינים שונים וקהלים ייחודיים", אמר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות