( ) גם אני פרחה

"מהפך", ב' 20:30, ערוץ 2

מתקפת היח"צנות של אלמודובר לא היתה היחידה ששברה אותי אתמול. גם החום של אמצע יולי גרם לכך שאשב מול "המהפך", שהתחילה אמש עונה חדשה, ואומר לעצמי - די, נמאס. נמאס לי מלהרשים את כל העולם. את התוכנית הזו אני הולך לראות בלי דעה קדומה, ובלי התנשאות.

בתחילת התוכנית הבטיחה לי אורנה שאני הולך ליהנות, ולעזאזל, זה מה שהלכתי לעשות. אז איך היה? מאמם, ברור שמאמם ('מאמם' זו מילה, שסטייליסטית התוכנית, סנדרה רינגלר, נוטה לתאר באמצעותה כל בגד שאינו ג'ינס וטי שירט לבן).

ביחד עם אורנה הזדעזעתי מרחל וסמדר - צמד אחיות שנראו עד אתמול כמי שנוהגות לחמצן את שערן בעזרת אקונומיקה. יחד עם השתיים (וגם עם מיקי בוגנים הספר המקסים, ושלי גפני המאפרת הנפלאה) עברתי חוויה של שינוי מלתחה וגילוי ששיער אפשר לא רק לחמצן, אלא אף לצבוע.

אחר-כך, כדי להירגע קצת מההתרגשות, לקחה אותי אורנה מכל החום הזה לאמסטרדם - שם הופתעו עוד צמד אחיות, כשהסטייליסטית של אורנה עשתה להם "מהפחו"ל". בינתיים עבר לו הזמן, הדקות נקפו, אבל לי כבר לא היה אכפת. בחוץ נשבו שרקיות, הלחות זינקה גבוה אף מהמדד, אבל בבית פנימה היה קר ומאמם.

אורנה הצעידה פנימה שישה שמנים, שעד סוף הקיץ "הולכים לרזות אצלה ועוד איך!", ואחרי שרחל וסמדר גילו זו את מהפכה של זו (איך היה? קשה לי לתאר. יש דברים שחייבים לראות לבד), היא העלתה לבמה את הכוכבת השמנה מהפרסומת ליוגורט הדיאטטי, לשיר איתה את "איי וויל סרבייב". בשלב ההוא לא יכולתי עוד, וקמתי לרקוד ביחד איתן.

אז נכון שכתבתי פעם ש"המהפך" היא תוכנית על ולפרחות, אבל אני מצטער אורנה, באמת. את מאממת! מעכשיו אני איתך. מעכשיו, גם אני פרחה.