שטראוס במו"מ לכניסה לשותפות במפעל הכריכים של קיבוץ בארות יצחק

עשויה לרכוש בעתיד את השליטה בזכיינית "סנאק טיים", בעלת מכירות של 10 מיליון שקל בשנה

חברת שטראוס מנהלת מו"מ מתקדם לכניסה כשותפה בזכיינית כריכי "סנאק טיים", חברת בארות יצחק שבבעלות קיבוץ בארות יצחק. כך נודע ל"גלובס". המו"מ כולל אופציה להעברת השליטה לידי שטראוס. מחזורה של החברה הוא 10 מיליון שקל.

הקיבוץ קיבל לפני כשנה את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג Snacktime בישראל. לאחרונה נכנסה החברה לשוק הטיולים והאירועים, בו היא משווקת ערכות הכוללות כריכים, סלטים ועוגות תחת המותג, וכן יוגורטים ומיצים סחוטים.

המהלך הנוכחי של שטראוס נעשה בהמשך לרכישה של 20% מחברת גניר, יצרנית מותג המשקאות פרימור. לא ניתן היה להשיג את תגובת שטראוס, וחברת בארות יצחק סירבה להגיב.

בשוק הקמעונאי מתכוונת החברה להציב מקררים ממותגים שיכילו את מגוון הכריכים המיוצרים ומשווקים על ידי Snacktime. כיום מוצבים מקררים כאלה ברשת YELLOW, פיצוציות, מינימרקטים ובתי קפה. בשוק הפרטי בכוונת החברה לעבוד באמצעות מותגים פרטיים שעבורם תייצר ארוחות מצוננות של Snacktime.

מפעל בארות יצחק בשנת 1995 על-ידי הקיבוץ. מפעל הכריכים של הקיבוץ ייצר בעבר תחת המותג SUBWAY עבור חברות תעופה. במשך הזמן התרחבה פעילות המפעל, והוא החל לספק כריכים לחברות תעופה נוספות, חברות תיירות והפקה.

בשלב מאוחר יותר החליטה החברה להתנתק מהשותפות עם חברת סאבווי, ולפתח מותג כריכים פרטי אותו ניתן יהיה לשווק לכלל השוק, ואכן קיבלה את הזכיון ל"סנאק טיים", המשווק כיום במאות נקודות מכירה.

המותג הבינלאומי "סנאק טיים" כולל כריכים, סלטים, עוגות, יוגורטים ומיצים סחוטים ומשווק ב-12 מדינות. על המותג אחראית חברת FSC הבריטית.