שני מחבלים, מחופשים לחרדים, פוצצו את עצמם בשוק מחנה יהודה; 11 הרוגים, 156 פצועים

שני מטענים התפוצצו היום (ד') בשוק מחנה יהודה. סברה ראשונית: פעולה של מחבלים מתאבדים. דיווח "גלובס" בזמן אמת על הפיגוע בירושלים.

בשוק מחנה יהודה בירושלים התפוצצו היום (ד') שני מטענים רבי עוצמה, בהפרש של שניות זה מזה. לפי עדי ראייה, נכנסו שני מחבלים לשוק , כשהם מחופשים לחרדים, ופוצצו את עצמם באמצע המון אדם.

כתוצאה מהפיגוע החבלני, נהרגו, לפי משטרת ירושלים 11 בני אדם. 156 נפצעו, חמישה מהם קשה. אין לנתונים עדיין אישור סופי ורשמי.

גורמים בכוחות הביטחון אמרו לאחר הפיגוע, כי קיים חשד כבד כי מדובר בפעולה חבלנית של החמאס. הסברה הראשונית של חוקרי המשטרה היא שמחבל מתאבד ביצע את הפיגוע הראשון. לא ברור עדיין כיצד נגרם הפיגוע השני.

ראש הרשות הפלסטינית יאסר ערפאת התקשר הצהריים (ד') לראש הממשלה בנימין נתניהו, כדי להביע תנחומים על הנפגעים בפיגוע. נתניהו תקף את ערפאת בחריפות על שאי העשייה שלו בתחום מניעת הטרור גרמה, למעשה, לפיגוע.

בבתי החולים בירושלים נפתחו מוקדי חירום, המיועדים למי שמעוניין לברר מידע על הנפגעים.

להלן מספרי הטלפון:

הדסה הר הצופים - 126444- 055

הדסה עין כרם - 124333- 055

שערי צדק - 127333 055-

ממשטרת ירושלים נמסר כי מערכת הטלפונים בעיר קרסה. לכן, צפויים קשיים גדולים להתקשר למספרים שהוזכרו לעיל. לטענת המשטרה ובזק, ייעשה כל מאמץ כדי לאפשר נגישות למספרי הטלפון של מוקדי החירום.

"גלובס" ממשיך ומעדכן בזמן אמת על הפיגוע בירושלים. « כתב גלובס « שני מחבלים, מחופשים לחרדים, פוצצו את עצמם בשוק מחנה יהודה; 11 הרוגים, 156 פצועים « שני מטענים התפוצצו היום (ד') בשוק מחנה יהודה. סברה ראשונית: פעולה של מחבלים מתאבדים. דיווח "גלובס" בזמן אמת על הפיגוע בירושלים.