חדשות היום מינתה עורכים למהדורות החדשות האיזוריות שתפיק לכבלים

בין העורכים שמונו: אדם שוב, שיערוך את מהדורת תל-אביב והסינדיקציה; אבשלום גינוסר, שהיה עורך חדשות ב"מעריב" ויהיה עורך מערכת חיפה; יאיר פידל, שבשנה האחרונה ערך והפיק את "זוויות"

מערכת החדשות האיזוריות של הכבלים, של חברת JCS, מתגבשת. במסגרת זו מונו עורכים לשבע מהדורות החדשות שתפיק החברה. העורכים יפעלו מאולפנים שתפעיל חברת חדשות היום, מקבוצת JCS, ברחבי הארץ, מראש-פינה ועד באר-שבע. בין העורכים שמונו: אדם שוב, שיערוך את מהדורת תל-אביב והסינדיקציה; אבשלום גינוסר, שהיה עורך חדשות ב"מעריב" ויהיה עורך מערכת חיפה; יאיר פידל, שבשנה האחרונה ערך והפיק את "זוויות", מהדורת החדשות המקומיות של ערוצי זהב באיזור השרון, שיהיה עורך מערכת שרון.

עמי כברי ישמש עורך מהדורת הצפון, שתשדר לכל איזור הגליל והעמקים; רונית סלונקיו תערוך את מהדורת ירושלים; אבי פז, ששימש בשבע שנים האחרונות עורך ומפיק מהדורת החדשות של ערוצי זהב באיזור הדרום, יהיה עורך מהדורת הדרום, שתשדר מקרית-מלאכי עד אילת; ואורן כהן יהיה עורך מהדורת השפלה. כהן שימש עורך ראשי של שידורי "תחנה מרכזית" של תבל דיגיטל.

העורכים ייכנסו לתפקידיהם בתחילת ינואר, כאשר חברת חדשות היום תקבל לאחריותה את השידור. עורכי המהדורות יחלו בהליך מיון, במטרה לגבש את צוותי העבודה וההפקה של החברה באולפנים השונים. לצידו של כל עורך יפעל מפיק איזורי, שיהיה אחראי, בין השאר, על הפעלת האולפן באותו איזור.