"מסע עולמי" ו"המבצר" - במרכז שידורי הקיץ של טלעד

טלעד: רייטינג ממוצע לגילאי 44-25 - %18.8; קשת - %18.2; רשת - %15.2

התוכניות "מסע עולמי" ו"המבצר", וכן סרטי קולנוע, יעמדו במרכז לוח השידורים של טלעד, זכיינית ערוץ 2, לעונת קיץ 99' - מאמצע יוני עד סוף אוגוסט. במהלך הקיץ משדרת טלעד בימים ראשון ורביעי, ובתחילת ספטמבר מתחלפים ימי הצפייה של הזכיינים, וטלעד תקבל את ימי ג' ו-ו'.

במרכז הפריים-טיים ביום ראשון תשודר עונה חדשה של התוכנית "מסע עולמי" של אייל פלד. בעונה זו יטייל פלד באתיופיה, דרום אפריקה, אוגנדה, מונגוליה, קזחסטן, הונגריה, לאוס, ועוד. בעונה הקודמת, מאז ששובץ פלד במרכז הפריים-טיים, עמד הרייטינג הממוצע של התוכנית על %24.7. הצופים העיקריים בתוכנית הם מגילאים 25 ומעלה, יותר נשים מגברים.

אחרי מסע עולמי תשודר בשעה 21:00 בערב עונה חדשה של תוכנית הכשרונות הצעירים "בראבו", בהנחייה משותפת של מיכל ינאי עם טוביה צפיר במקום אברי גלעד. לאחר מכן, ישודר שידור חוזר של פלורנטין והסדרה האמריקנית "רצח מאדום לשחור" - עד לתום עונת השידורים האמריקנית, והמשכה במיני סדרות וסרטי קולנוע.

בימי רביעי ישודרו בשעה 18:30 שני פרקים ברצף של שידור חוזר מהסידרה רמת אביב ג'. אחרי החדשות עולה עונה שנייה של תוכנית ההרפתקאות "המבצר", בהנחיית אקי אבני וסיגל שחמון. התוכנית בעונה זו ארוכה יותר, והיא תימשך 45 דקות. "המבצר" קיבלה בשנה שעברה רייטינג ממוצע של %23.3, והצופים העיקריים בתוכנית היו ילדים, נוער עד גיל 17 וגילאי 44-25. אחרי המבצר תשדר טלעד סרטי קולנוע, ביניהם "לגעת ביופי" של ברנרדו ברטולוצ'י, "באטמן לנצח", עם טומי לי ג'ונס וג'ים קארי, "מת לחיות 3" עם ברוס וויליס, "תיק שקנאי" עם ג'וליה רוברטס ודנזל וושינגטון, "המומחה", "האלמנט החמישי", "פארק היורה" ואחרים. לאחר מכן ישודר שידור חוזר של הסדרה "תיקים באפילה".

בכנס מנהלי המדיה שערכו היום, טענו ראשי טלעד, כי נתוני הרייטינג שלהם לגבי הרבעון הראשון של 99' (ינואר-מארס 99') מלמדים, כי הרייטינג הממוצע של נשים בנות 18 ומעלה בתוכניות שלהם עמד על %17.7, לעומת %16.9 בקשת, ו-%16.2 ברשת. אצל אימהות לילדים בני 3-0 החזיקה טלעד רייטינג מממוצע של %21.7, לעומת %21.3 בקשת, ו-%14.9 ברשת. בקטגוריה של קונה עיקרי, בגילאי 44-25, מחזיקה טלעד רייטינג ממוצע של %18.8, לעומת %18.2 בקשת ו-%15.2 ברשת