שנת 1966: הרוגים בדליקה שפרצה במבנה בית צים

הבניין תוכנן על-ידי האדריכל הידוע דב כרמי, שהיה אחראי לתכנונם של חלק גדול של מבני המשרדים בשנות ה-50 וה-60. את הבניין אפיינה בעיה כוללת שאפיינה את כל המבנים שנבנו בשנות ה-50 - תקני הכיבוי הבעייתיים

השריפה הגדולה ביותר שידעה תל-אביב התרחשה בפברואר 1966, כאשר בית צים עלה בלהבות. בית צים היה אחד המבנים המרכזיים בת"א, באיזור שדרות רוטשילד פינת נחלת בנימין.

הבניין תוכנן על-ידי האדריכל הידוע דב כרמי, שהיה אחראי לתכנונם של חלק גדול של מבני המשרדים בשנות ה-50 וה-60. את הבניין אפיינה בעיה כוללת שאפיינה את כל המבנים שנבנו בשנות ה-50 - תקני הכיבוי הבעייתיים.

השריפה, שפרצה בצהרי היום, הביאה למותם של מספר אנשים. מאות נלכדו על הגג, וחלק מהאנשים אף קפצו מחלונות הבניין על מנת להינצל. חיל האוויר הזניק מסוק על מנת להציל את האנשים מגג הבניין, פעולה שבדיעבד ליבתה את האש, כתוצאה מהרוח החזקה שיצרו הרוטורים. שלד הבניין עמד עוד שנים רבות עד שנהרס, וכיום חלה במקום תב"ע לשימושי משרדים והקרקע בבעלות בנק המזרחי.

השריפה הגדולה האחרונה שידעה העיר פרצה באוגוסט 2002 באגף הצפוני של קניון דיזנגוף סנטר. השריפה פרצה בחנות המזרונים של עמינח, הסמוכה לשער הכניסה מרחוב קינג ג'ורג'. בזכות השעה המאוחרת נמנע אסון, כיוון שהקניון היה כמעט ריק מאדם.

בשנת 1993 אירע פיצוץ כתוצאה מדליפת גז בבניין הלונדון מיניסטור בעיר, ובעקבותיו פרצה שריפה בשטח המסחרי של המבנה. כתוצאה מהפיצוץ והשריפה נגרמו נזקים כבדים לבתי עסק בשטח המסחרי ולרכוש המשותף. כתוצאה מהשריפה נשרף כליל שטח הלונדון מיניסטור, לרבות המשרדים.