רשת:סטנד-אפ קומדי בפריים של יום ו'

המותג "מיליונר" יורחב למשחק טלוויזיוני גם בערוץ דיגיטלי נפרד בימי ג' * המנכ"ל, יוחנן צנגן: "נמשיך בפיתוח התוכן המקורי"

זכיינית ערוץ 2 רשת מעלה למרכז הפריים של יום ו' בעונת הקיץ תוכנית סטנד-אפ קומדי חדשה, שפותחה ברשת וממוצבת ישירות לצעירים. בימי ג' מציבה רשת את המותגים החזקים והמשפחתיים שלה. כך עולה מלוח עונת הקיץ של רשת, שיחל בשבוע הראשון של חודש יולי.

המיצוב הצעיר, שלא לומר נועז, של יום ו' הוא המשך למגמה שהתחילה בקיץ הקודם, עם תוכניות כגון "ערב אדיר" ו"שידורי המהפכה", שרשמו הצלחה אצל קהל היעד, גילאי 34-18.

לדברי יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת, המגמה שבה החלה רשת בעונת הקיץ הקודמת, של קידום טאלנטים חדשים וצעירים, מתחזקת במיוחד בעונה הנוכחית.

בלב הפריים ביום ו' (החל מ-18.7) תשודר "המופע המרכזי", תוכנית פרי עבודתה של מחלקת הפיתוח, בראשות גור אלפי, שמציגה פנים חדשות בסטנד-אפ והקומדיה בארץ לצד טאלנטים מוכרים כמיקי גבע, רותם אבוהב, רועי בר-נתן, שלישיית פרוזאק, הצמד אודי ואביעד.

התוכנית תכלול אומנים מוכרים בסיטואציות קומיות ומערכונים. להקת הבית של התוכנית היא "השמחות" עם ישראל ברייט. התוכנית מיועדת לכל המשפחה, עם התכוונות מיוחדת לקהל הצעיר בגילאי 34-18.

אחריה, בשעה 22:00 - סדרה קומית "אחד העם 1", בהשתתפות אורי גוטליב וארז בן-הרוש ("שוטטות"), יעל פוליאקוב, ענת מגן ואילן פלד, המגלמים מגוון של דמויות, הגרות בבית משותף ברחוב אחד העם בפרבר עירוני ישראלי.

ב-22:30, המשך הפרקים של "שידורי המהפכה", והחל ב-1.8 העונה החמישית של "סקס והעיר הגדולה" בשידור חוזר. העונה השישית של הסדרה עולה בארה"ב בימים אלה, ואמורה להיות מופצת בתום שידורה בארה"ב ולהגיע לרשת בתחילת החורף הקרוב.

ב-23:00, רצועת סרטי "שישי שובר קופות", ביניהם "שליחות קטלנית 2", "הדסון הוק", "בטמן ורובין" עם אומה תורמן וג'ורג' קלוני, "דרושה שותפה רווקה", עם ברידג'יט פונדה וג'ניפר ג'ייסון לי, ו"גבר שנשאר אחרון" - עם ברוס וויליס וכריסטופר ווקן.

יום ו' יקודם בעזרת קמפיין פרומואים, המבוסס על הסיסמה אשר ממתגת את שישי של רשת זה שנה - "שישי יהיה מצחיק". הקמפיין מורכב מסרט בן 30 שניות, המציג את כל הכוכבים החדשים של שישי באותו חלל משותף, באינטראקציות קומיות.

ימי ג' (החל מ-1.7) יחלו עם "פספורט", של ניר חכלילי. אחריה, בשעה 21:00, תוכנית האירוח "יאיר לפיד", שהגיעה בחורף לשיא צפייה שעמד על 24.6%, ופרופיל קהלים אטרקטיבי של נשים בגילאי 54-25. התוכנית מדורגת בין עשרת התוכניות המובילות של החורף. בתום העונה של לפיד, ב-5.8, יחזור למסך משחק הטלוויזיה "מי רוצה להיות מיליונר", בהנחייתו של יורם ארבל.

בנוסף לתוכנית שתשודר בערוץ 2, מרחיבה רשת את המותג והופכת את התוכנית למשחק טלוויזיוני בערוץ נפרד בטלוויזיה הדיגיטלית בארץ, כאשר חברות הכבלים והלוויין יקצו למשחק ערוץ שלם, שיהיה פעיל בכל שעות היממה. השחקנים המצטיינים בערוץ יוזמנו להשתתף בספיישל הסיום של התוכנית ברשת.

העונה תיפתח בספיישל דוקומנטרי העוסק בתרמית הגדולה באנגליה בה זכה מתמודד בפרס הגדול. הסרט יעובד לגירסה עם קריינות של יורם ארבל וקטעים ארכיוניים מהתוכנית הישראלית.

בשעה 22:00, פרקי העונה השנייה של "שוטטות", בשידור חוזר, ואחריהם סדרת המשטרה "המחוז" (THE DISTRICT) של CBS. תוכניתו הלילית של שמוליק טיאר, "טייאר ברשת", תסיים את שידורי הלילה.